  • 51. Data: 2012-10-03 21:37:51
    Temat: Re: Kanister
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Oct 2012 19:30:22 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A masti to z kolei nie troll, ale zwykły przygłup. :) Jak zwykle odpisał
    > coś nie na temat.

    tak, tak. Lekarz kazał przytakiwać

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2012-10-03 22:03:22
    Od: tÎż

    masti wrote:

    > tak, tak. Lekarz kazał przytakiwać

    Dobrze, że przynajmniej się leczysz. Szacun za to.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 53. Data: 2012-10-03 22:20:00
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On 03 Oct 2012 20:03:22 GMT, t? wrote:

    > Dobrze, że przynajmniej się leczysz. Szacun za to.

    Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za pozno

  • 54. Data: 2012-10-03 22:54:03
    Od: tÎż

    liquidmolly wrote:

    > Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za
    > pozno

    No nie, kolejny analfabeta. Skąd was powypuszczali?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 55. Data: 2012-10-03 23:00:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello liquidmolly,

    Wednesday, October 3, 2012, 10:20:00 PM, you wrote:

    > Czego nie mozna powiedziec debilu to, dla ktorego na leczenie juz za pozno

    Można jeszcze uratować nogi...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2012-10-03 23:10:08
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w 20 litrowym blaszanym kanistrze sprawdzić, bez przelewania do naczyń
    > pomiarowych, ile litrów paliwa znajduje się wewnątrz? Np. z dystrybutora
    > na stacji paliw, do pustego kanistra, wlewam licznikowo równo 20 litrów ON
    > i chcę upewnić się, że w kanistrze jest rzeczywiście 20 litrów ON. Są
    > jakieś proste i sprawdzone metody?

    Dystrybutory są ustawiane z dokładnością 0.5%, taki wymóg prawny. I to jest
    górna granica a nie norma. Więc ile możesz mieć w kanistrze musisz sobie
    policzyć.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 57. Data: 2012-10-03 23:28:31
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Można jeszcze uratować nogi...

    Chętnie byś się ze mną na nie zamienił, starcze. ;-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 58. Data: 2012-10-03 23:38:47
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On 03 Oct 2012 21:28:31 GMT, t? wrote:

    > Chętnie byś się ze mną na nie zamienił, starcze. ;-)

    Reszta juz zarezerwowana dla oranguanow i slepnacej papugi w pobliski zoo?

  • 59. Data: 2012-10-03 23:44:22
    Od: tÎż

    liquidmolly wrote:

    > Reszta juz zarezerwowana dla oranguanow i slepnacej papugi w pobliski
    > zoo?

    Chłopcze, czy nie ma jakiejś grupy dla analfabetów, gdzie mógłbyś się
    produkować w gronie sobie podobnych?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 60. Data: 2012-10-04 11:15:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-10-03 12:38, Ergie pisze:

    > Ale dlaczego? Dlaczego oczekujesz ode mnie jakiegoś działania?

    Bo twierdzisz, że potrafisz.
    RoMan twierdzi, że nie potrafi.

    Jak uważasz - czy udowadniać należy, że się coś potrafi, czy że czegoś
    nie potrafi? Dowód, że się czegoś nie potrafi może być celowo bardzo
    łatwo sfałszowany. Pokazanie, że ktoś czegoś nie potrafi dowodzi
    jedynie, że ON tego nie zrobił, a nie że coś jest niemożliwe. Natomiast
    pokazanie, że się coś potrafi dowodzi, że coś jest możliwe. Pokażesz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm