  • Data: 2011-02-01 10:54:33
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na "podpinki" odpowiedziałem na priv - za wyjątkiem Tomka Pyry.
    Wysyłkę zrobię jak tylko jak najwięcej kamizelek znajdzie właściciela (żeby
    nie biegać kilka razy na pocztę) - najpóźniej w przyszły poniedziałek.

    Gwoli wyjaśnienia (nawiązuję do postu Reva który ostro podniósł mi
    ciśnienie): nie myślcie, proszę, że chcę sobie dorobić kilka złotych kosztem
    grupy i zaraz zacznę szyć kamizelki. Mam z czego żyć i na czym innym
    zarabiam pieniądze. Wręcz przeciwnie - zapłaciłem swego czasu z własnej
    kieszeni za materiał, nadruki i szycie i zrobiłem to bo - hm... dziwnie to
    może zabrzmieć ;) - czułem się częścią Grupy.
    Parę lat temu zleciłem uszycie kilkudziesięciu sztuk (tkaninę kupuje się na
    belki - minimum 100 metrów) i stwierdziłem, że zamiast leżeć i się kurzyć,
    niech szwaczki u których zamawiałem odzież wyszyją wszystko.
    Wtedy zeszło na PMS ok. dwudziestu paru sztuk z ponad sześćdziesięciu, a
    resztę porozdawałem znajomym, poginęła, albo leży gdzieś zapomniana, gdzie
    jeszcze ich nie znalazłem, jak te kilkanaście sztuk.

    Pozdr.,

    SebaeL