  • Data: 2011-02-01 17:49:37
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie zwracaj uwagi na tępawych polaczków. ja np. jestem wdzieczny ci za to ze
    zorganizowales tamte kamizelki i nawet akbys przycinal na tym to z
    blogoslawienstwem - w koncu twoj czas tez kosztuje.

    ja tez czujac sie czescia grupy robiac reklamy do mojej firmy zrobilem taz
    arkusz z naklejkami pmsowymi - swoj czas i kasa(mala ale jednak) tyle ze nie
    mam czasu zorganizowac spociku w wilanowie/dc...
    tak wiec czymaj sie ramy to sie nie ...:D
    sirapacz