  • Data: 2011-02-01 22:36:45
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No cóż, słowa mocne, chociaż przypuszczam, że nie znasz szczegółów.

    slowa mocne bo nie pierwsza osoba dostaje skretu kiszek na sama mysl ze ktos
    inny moglby zarobic (a raczej zwrocic koszty). dlatego uzylem okreslenia
    polaczek (bron boze nie mylic z Polakiem).

    http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4
    ten humorystyczny fragment doskonale obrazuje to o co mi chodzi:)

    moze jestes niewinny a moze podpadasz pod poalczkowosc - pewnie wyjdzie w
    praniu:)

    > może nie. W każdym razie przedstawiłem tam swoje argumenty i jeśli były
    > bezpodstawne to bardzo mi z tego powodu przykro i z miejsca _przepraszam_.
    > Natomiast stan mojej polaczkowatości polecam zostawić w spokoju.

    jesli to nieporozumienie to rowniez przepraszam. natomiast jesli jestes
    zwyklym pieniaczem podpadajacym pod akapit wyzej to mnie to dydna:)

    > Za darmo też niczego nie chciałem.

    a mowil ktos ze chiales?

    sir