  • Data: 2011-02-01 23:28:55
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rev napisał:

    > Tak.
    >
    > Mimo wszystko, to źle?

    Ech... To jedziemy:
    - 21:06 - napisałeś na grupę post z którego wynika, że zaszedłem Ci siakoś
    za skórę i informujesz, że wysłałeś mi na priv wiadomość;
    - 21:38 - wysyłam na grupę posta z wyrażeniem "opera mydlana" - zaznaczam w
    nim, że nic do mnie na priv nie przyszło;
    - 21:44 - z opóźnieniem (pewnie szło przez Kalifornię) ląduje w mojej
    skrzynce Twoja wiadomość i o tej godzinie na PMS ląduje mój post o treści:
    "Właśnie doszło. Zaraz się do tego ustosunkuję ;)" Znaczy: przyjmuję do
    wiadomości Twoje argumenty, postaram się jak najszybciej do nich
    ustosunkować i oczyścić Twoje Dobre Imię z niesłusznie przyprawionej
    "polaczkowatości";
    - 21:58 - wsiadasz na mnie;
    - 22:11 - sugeruję, że nie przeczytałeś mojego info z 21:44 w którym
    wyjaśniam, że w końcu dotarła do mnie Twoja wiadomość i potrzebuję chwili,
    żeby się ustosunkować do zarzutów.

    Gwoli ścisłości: trolluje moje alterego (Koziołek) :) Jako SebaeL jestem jak
    najbardziej poważny ;)

    Nigdy by mi do łba nie przyszło, wyciągać czyjeś dane osobowe pod pretekstem
    sprzedaży / rozdawania kamizelek, co zasugerowałeś w mailu.
    Jest parę osób które odebrały ode mnie kamizelki osobiście (Andrzej Garapich
    którego "nawiedziłem" z kamizelką podczas rodzinnego spotkania i Adaś
    Płaszczyca który dodatkowo obdarował mnie zajebistą bryłą soli kamiennej -
    zdobi moją półkę do dziś). Prawie wszyscy którzy zamawiali ode mnie
    kamizelki, przedpłacali mi pieniążki na konto, a ja wysyłałem staf jakiś
    czas później - chyba nikt nie poczuł się oszukany.
    Podobnie wysłane zostały paczki z kamizelkami za kawały do Platynowego
    Magazynu (po kiego ch...ja wysyłałbym sześciu osobom na priv maile z prośbą
    o adres?!). Dopuściłeś kiedyś do głowy możliwość, że Poczta Polska dała
    dupy? Jeżeli paczka do Ciebie nie dotarła, dlaczego mnie po prostu nie
    poinformowałeś?!

    Jak pisałem - kawały zostały opublikowane - pierwsza seria:
    http://www.banery-reklamowe.net.pl/Platynowy_02_2007
    _PMS.jpg

    Oczywiście należy Ci się wdzianko - dlatego ponownie proszę o podesłanie
    adresu do wysyłki.

    Mam nadzieję, że nie pogniewasz się za zacytowanie treści Twojego maila? Tak
    dla wyjaśnienia wszystkim, o co kaman, w końcu sam chciałeś sprawę
    przedstawić publicznie.
    Nie gniewaj się, ale strasznie nerwowy jesteś - wszystko da się wyjaśnić i
    sensownie załatwić, nie trzeba się żołądkować;)

    "Hej,

    Na wstępie przepraszam za podniesienie ciśnienia, nie miałem takiego
    zamiaru.
    Pozwolę sobie jednak opisać to, co doprowadziło mnie do takiej reakcji (może
    sam to w wątku na PMS wyprostujesz, może ja to zrobie).
    Historia mojego OE nie jest aż tak długa, ale serwisy pocztowe www pamiętają
    jeszcze sytuację.
    Wątek:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_thread/thread/4558cbe431589f97/5fa3b5aaa6f6373e?
    hl=pl&q=niesfiec+kamizelka&lnk=ol&

    Mimo tego, że spełniłem przedstawione przez Ciebie warunki (no cóż, print
    screen tylko z serwisu www) http://img12.imageshack.us/i/pmso.png/
    Nie otrzymałem niczego, co skłoniło mnie do wniosku, że zwyczajnie
    trollowałeś albo chciałeś wyłudzić poprawne dane teleadresowe. Wnioskując z
    aktualnego wątku było to coś innego i już nie chcę wynikać co.
    Chcąc zachować jako tako dobre imię ("polaczkowatość") na PMS nie podając
    szczegółów, możesz się zawsze ustosunkować bądź nie."

    Tak więc z ręką na sercu: ja zajebałem, za co serdecznie przepraszam :)

    Pozdrawiam,

    SebaeL