  • 41. Data: 2009-02-17 11:14:04
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Dokładnie! A poza tym nikogo nie obraża, klnie tylko na sytuację jaką mu
    > zostawili. Potrafi chłop to mocno pokazać ;)

    Pzecież on gra i to nieudolnie.. widać jak na dłoni. Nadęty pajac i tyle.
    Gdyby sobie autentycznie przyklnął to byłoby nawet sympatyczne... a tak
    wyszła tragifarsa. I ta jego udawana powaga, bułka przez bibułkę. Litości!:)

    pozdrawiam
    marek

    --
    www.marekaugustynski.com

  • 42. Data: 2009-02-17 11:37:48
    Od: q...@g...com

    On 17 Lut, 12:14, "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    wrote:

    > Pzecież on gra i to nieudolnie.. widać jak na dłoni. Nadęty pajac i tyle.

    ..zdradzilo go zdanie "...co my pokazujemy czterem milionom widzow"

    Pozdr. StaM

  • 43. Data: 2009-02-17 12:12:22
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > i tyle.

    > ...zdradzilo go zdanie "...co my pokazujemy czterem milionom widzow"

    No to już był ostateczny gwóźdż do trumny:)
    Zobacz jak wygląda z wyłączonym dźwiekiem. Po pierwszych pięciu sekundach
    wiadomo wszystko

    pozdrawiam
    marek

  • 44. Data: 2009-02-17 12:23:57
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Marek Augustyński wrote:
    > pajac=

    > No to już był ostateczny gwóźdż do trumny:)

    Nie zebym kogos bronil, ale on po prostu powiedzial
    ile osob oglada te wiadomosci czy co to jest.

  • 45. Data: 2009-02-17 12:34:12
    Od: q...@g...com

    On 17 Lut, 13:23, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
    > Marek Augustyński wrote:
    pajac=

    > Nie zebym kogos bronil, ale on po prostu powiedzial
    > ile osob oglada te wiadomosci czy co to jest.

    ... wlasnie , to byl pokaz nieudolnej rezyserki.

  • 46. Data: 2009-02-17 13:12:02
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Nie zebym kogos bronil, ale on po prostu powiedzial
    > ile osob oglada te wiadomosci czy co to jest.

    Mówisz jak prawnik;) Fakt jest taki jak mówisz. Wydźwiek tej pogadanki
    równeż jest w miarę wprost. A z punktu widzenia ludzkiej wraźliwości jest to
    komedia.
    Ja również nie twierdzę, że było to reżyserowane. Mówię jedynie, że on gra.
    Dla siebie, dla widza, dla tej wizażystki, szefa.. nie ważne. Stawiałbym,
    że robi to dla siebie. Taki typ ludzki.
    Odbieram to czysto intuicyjnie i zaden Durczok mi tu nie bedzie chrzanił;) Z
    reszta jak słucham go w TV, "kiedy jest na wizji", mam identczne odczucie
    jak przy tym urywku. Trzeba mnieć niezłą charyzmę, łeb i jaja żeby to
    przeskoczyć. I są tacy. Patrz Żakowski, Paradowska, Mroziewicz.

    pozdrawiam
    marek

  • 47. Data: 2009-02-17 13:42:03
    Od: "sarajevo" <s...@s...com>

    Marek Augustyński napisał:

    > Mówię jedynie, że on gra. Dla siebie, dla widza, dla tej wizażystki,
    > szefa.. nie ważne. Stawiałbym, że robi to dla siebie. Taki typ
    > ludzki.

    http://www.youtube.com/watch?v=AS0Z8mah1ls&NR=1

    sarajevo

  • 48. Data: 2009-02-17 13:54:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "sarajevo" napisał

    > http://www.youtube.com/watch?v=AS0Z8mah1ls&NR=1

    No i o to w tym wszystkim chodziło ; )

    adam

  • 49. Data: 2009-02-17 14:06:43
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > No i o to w tym wszystkim chodziło ; )

    Dokladnie.
    I z tego samego powodu Durczok pozostanie tylko Durczokiem. A świat to
    kocha:):(

    pozdrawiam
    marek

  • 50. Data: 2009-02-19 12:38:20
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Turcja:
    > http://tinyurl.com/ceozlj
    >
    > Chiny:
    > http://tinyurl.com/c2d5ft

    niech sie odezwie kto nigdy nie przeklinał w życiu... eh sensacja, durczok
    p[rzeklina...