  • 31. Data: 2009-02-16 20:07:05
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "AdamCCS" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:gnc1ob$4du$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Aa" <A...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ====
    > Oj potrafi - Chwała mu ;-)
    > Powinni to w dzienniku puścić - jako wzór męstwa ;-)
    > A swoją drogą ciekawe czy dorwali tego co im ten numer wykrecił...
    > Ktoś w końcu za te kamery i konsolety odpowiada,
    > a kiedy to nagrane to przecież wiedzą.

    Oczywiscie dorwać w celu wypłacenia mu premii (skoro traktowac pochwalne
    opinie o zachowaniu D. powaznie;-))

    p47

  • 32. Data: 2009-02-16 20:11:48
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > Jak rozumiem, idąc do szpitala na operację wycięcia czegokolwiek
    > specjalnie postarasz się o tego jedynego w Polsce chirurga, któremu
    > wprawdzie ręce się trzęsą, ale który nie rzuca mięchem w czasie wycinania
    > flaczków?

    Cóż, zapewne powiem o takim,- niezły może rzeźnik ale kawał chama.
    O D. powiem podobnie (no, może z róznica, ze nie powiem: "dobry"
    dziennikarz, ale " subordynowany"

    ;-)

    p47

  • 33. Data: 2009-02-16 21:10:37
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    ......., bo telewizorka nie oglądam już
    > hoho. .........
    szczesciarz

  • 34. Data: 2009-02-16 21:12:43
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > ......., bo telewizorka nie oglądam już
    > szczesciarz

    A co w tym trudnego? Nie mam telewizora od prawie 10 lat i mogę potwierdzić,
    że życie bez tego mebla jest dużo ciekawsze. Wystarczy tylko chcieć.

  • 35. Data: 2009-02-16 21:30:17
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:12:43 +0100, kurdybanek napisał(a):

    > A co w tym trudnego? Nie mam telewizora od prawie 10 lat i mogę potwierdzić,
    > że życie bez tego mebla jest dużo ciekawsze. Wystarczy tylko chcieć.

    Życie w telewizji jest gorsze niż życie w życiu. Życie w internecie jest
    gorsze niż życie w telewizji. Gdzie więcej swobodności tam więcej dziwnych
    rzeczy. Telewizji ani internetu wygnać nie będę ale zdaję z tego sprawę, że
    zawsze wierzyć w rzeczy pokazane tam jako prawdę mogą tylko ignoranci.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 36. Data: 2009-02-16 22:20:12
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    to jest tylko takie glupkowate niekulturalne pokazanie: popatrz jestem taki
    jak ty.. reszte mozna wysnuc dla jakiego pokroju widza ta TVN
    przeznaczona...Oj bedziemy plakac jak zniszcza TVP.

  • 37. Data: 2009-02-16 22:28:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pikus' pisze:
    > to jest tylko takie glupkowate niekulturalne pokazanie: popatrz jestem taki
    > jak ty.. reszte mozna wysnuc dla jakiego pokroju widza ta TVN
    > przeznaczona...Oj bedziemy plakac jak zniszcza TVP.

    Mnie już łzy obeschły, telewizja padła wiele lat temu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 38. Data: 2009-02-16 22:45:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pikus' wrote:
    > to jest tylko takie glupkowate niekulturalne pokazanie: popatrz
    > jestem taki jak ty.. reszte mozna wysnuc dla jakiego pokroju widza ta
    > TVN przeznaczona...Oj bedziemy plakac jak zniszcza TVP.

    jaką TVP? będziemy płakac za tańcami na lodzie czy m jak miłość?

    a może za kolejnymi ekipami kolesi z nadania partyjnego którzy sobie dobrze
    robią za nasze pieniądze. Zauważ że nawet ci co dostają kopa w dupe też są
    happy bo większość z nas musiałaby sie sporo na pracować żeby dostać ich
    odprawę.

  • 39. Data: 2009-02-17 08:57:54
    Od: j...@g...pl

    On 16 Lut, 16:22, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    > Pewnie próbował, ale nie docierało ;-)

    czyli druga część mojej wypowiedzi jest prawdziwa ...

    > A tak na poważnie, pomimo, że kategorycznie protestuję przeciwko używaniu
    > takiego języka, jemu to bym wybaczył. Tyle chamstwa widziałem w
    > instytucjach, urzędach, na lotniskach, ...

    a dlaczego masz nie widzieć, skoro ludzie biorą przykład z TV ....

    > że myślę, że jeśli mamy walczyć
    > z pochamieniem stosunków między ludzkich to na pewno studio TVN nie jest
    > pierwszym miejscem.

    faktycznie lepiej zacząć od TVP KULTURA bo ma zdecydowanie większą
    oglądalność ...

  • 40. Data: 2009-02-17 09:07:24
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 16 Lut, 15:03, "admin" <a...@a...pl> wrote:
    > Bieżąca sprawa - TVN czyści jak może polski internet z tego nagrania:
    >
    > Turcja:http://tinyurl.com/ceozlj
    >
    > Chiny:http://tinyurl.com/c2d5ft

    jeżeli stół faktycznie ufajdany od kilku dni to i tak wykazał stoicki
    spokój i opanowanie :))