  • Data: 2018-05-09 22:18:52
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-09 o 06:47, kk pisze:

    > Nie jestem pewien co chcesz powiedzieć

    To, że zrobienie czegokolwiek z kamerką po WiFi wymaga anielskiej
    cierpliwości i nawet najprostsze czynności nie będą tak sprawnie
    przebiegać jak na wyświetlaczu kamery.

    > Logiczne, że w dualu danych jest dwa razy więcej, więc nie rozumiem
    > argumentu :-)
    >
    > Filmy mam po datach, nie widzę problemu wyszukiwania.

    Jeśli dojdzie do jakiegoś zdarzenia (nie wypadku) to jesteś w stanie w
    ciemno utrafić we właściwą godzinę i minutę? Jeśli tak, to podziwiam.

    > Gdzie i jakie to ma znaczenie ? Przecież te klatki niczego nie
    > przybliżają, ot kolejny fragment przejazdu.

    No jak to nie? Jedziesz np. godzinę, gdzieś ktoś wykonał jakieś cudo na
    ulicy, które chcesz pobrać. Godzina jazdy to 20 filmów. A wcześniej też
    jakieś się nagrały. Trafisz we właściwy? Bo ja nie. Widząc pierwsze
    klatki rozpoznam właściwy odcinek drogi i pobiorę właściwy filmik.

    > No ok, ale robisz to raz na ruski czas to co za różnica.

    Tym bardziej łatwiej jest wydłubać kartę i zanieść ją do kompa niż
    zainstalować aplikację, skonfigurować połączenie, powkurzać się, że nie
    wiadomo który film to był ten właściwy więc pobrać pierwszy ... 5 min,
    drugi... 10 min, N-ty - wreszcie trafiony. Choć prędzej pewnie sobie
    darujesz donos. A do tego okaże się, że po aktualizacji Androida apka
    przestała działać i w ogóle nic się nie da zrobić. Do bani taka robota
    nawet raz na ruski rok.

    Dlatego uważam, że WiFi w kamerkach przy takiej wydajności jest tylko
    pozbawionym sensu gadgetem.

    > Ja rozumiem, że
    > na etapie zabawy kamerą czy jakichś eksperymentów człowiek chciałby nie
    > być ograniczony możliwościami kamery ale do normalnej eksploatacji gdzie
    > kamera sobie chodzi w tle ma się to nijak.

    Właśnie... WiFi użyłem tylko raz - bawiąc się nową kamerą. Obecnie nawet
    aplikację odinstalowałem gdyż zabawa pokazała, że WiFi to pomyłka.

    > To nie korzystaj, w czym problem ?

    > Weź przestań, że będziesz wszystko kontrolował co się wokół Ciebie dzieje.

    No właśnie napisałem, że kontroluję tylko to czy wystartowała i czy
    podczas parkingu coś się nagrało (kamera sama to zgłasza po starcie).
    Nic więcej mnie nie interesuje.

    > Po cholerę w kółko coś tam ustawiać ? :-)

    Cały czas próbuję powiedzieć, że WiFi do niczego nie jest potrzebne.
    Nawet do zabawy we wczesnym okresie posiadania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek