  • Data: 2018-05-08 22:14:23
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 23:36, kk pisze:

    > Tak obiektywnie to poza hobby nie ma za bardzo potrzeby przegrywania
    > filmików i właśnie korzystanie przez Wifi wydaje się optymalne.
    > Szczególnie, że dzięki temu kamerka może w ogóle nie mieć wyświetlacza.

    Nie zgodzę się z Twoją opinią. WiFi w kamerach (rozumiane jako zestaw
    kamera + wifi + aplikacja dedykowana) to fatalne rozwiązanie, choć
    koncepcyjnie słuszne. Transfer po WiFi jest żaden. W kamerze MiVue 792
    dodatkowo spowalnia gdy kamera nagrywa. Wyszukanie pożądanego filmu jest
    od strony praktycznej niemożliwe - szczególnie w dualu, gdzie danych
    jest 2x więcej. Zanim załadują się pierwsze klatki wszystkich filmów
    mijają wieki. Jeśli chce się jakiś przegrać by np. udostępnić policji,
    to trzeba wykazać się skrajną cierpliwością. Już nie pamiętam dokładnie,
    ale jeden film 3-minutowy 440MB zgrywał się z 5 minut chyba.

    Owszem, podgląd z kamery jest w czasie rzeczywistym i działa, ale po co
    mi on? W swojej mam ustawieniach wyłączanie wyświetlacza po 10s od
    rozpoczęcia nagrywania - by zobaczyć czy się nie zepsuła np.

    A wyświetlacz jest potrzebny do ustawień. Niby przez WiFi byłoby można
    to zrobić również, ale lepiej nie wprowadzać niepewnego pośredniczącego
    medium do takich czynności.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek