-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5aec86a0$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
<pcifbp$5jt$1@node1.news.atman.pl>
<5aedbbe9$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pckhd3$4u0$1@node1.news.atman.pl>
From: Kviat
Date: Sat, 5 May 2018 19:20:11 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pckhd3$4u0$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 180505-2, 2018-05-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 80
Message-ID: <5aede7ca$0$31370$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.49.212
X-Trace: 1525540811 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31370 89.64.49.212:19228
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630724
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-05-05 o 17:08, Marek S pisze:
> W dniu 2018-05-05 o 16:12, Kviat pisze:
>
>> Dzięki za zainteresowanie.
>> Poszperałem jeszcze i najbardziej mnie zmartwił w rejestratorach
>> samochodowych praktycznie brak baterii. Albo bateria zapewniająca
>> pracę przez maks kilka minut, albo kondensator, który w ogóle nie
>> pozwala na działanie bez dostępu zasilania. Co mocno zawęża
>> funkcjonalność tylko do samochodu.
>
> To akurat nie jest "problemem" natury marketingowej czy widzimisię
> producenta. Też się kiedyś tą kwestią zainteresowałem. Pomierzyłem prąd
> czerpany przez 3 różne kamery i wyszło mi średnio 0.3A a dla duala 0.5A.
> Jeśli akumulator miałby podtrzymać pracę przez np. 1h, to powinien mieć
> pojemność przynajmniej 0.3Ah. Tymczasem wymiary geometryczna popularnego
> akumulatora 0.2Ah to 2x3x0.5cm. Wyobraź sobie jak duży musiałby być
> akumulator zapewniający dłuższą pracę kamery.
Jakoś te kamery sportowe dają radę i gabaryty nie przeszkadzają.
> Kamera też musiałaby być
> większa tym samym. Generalnie akumulator obecnie służy jedynie do tego
> by nie uszkodzić ostatniego zapisu po odłączeniu zasilania zewnętrznego.
> I tak to traktuj.
Jasne. Na stronkach o rejestratorach czytałem już to wyjaśnienie.
> Prze współczesnej technologii musimy się pogodzić z takim stanem rzeczy.
Moim zdaniem nie :) Nie przemawia to do mnie, bo w kamerkach sportowych
akumulatorki na te 1,5 czy 2 godziny pracy dało się zamontować. A
rejestratory są często sporo większe.
> Mnie bardziej zastanawia czemu w standardowym wyposażeniu aut nie ma
> kamer. Nie byłoby trzeba kombinować.
To dobre pytanie, ale znowu jaki rejestrator? Z nawigacjami fabrycznymi
w samochodach też różnie bywa, o cenach aktualizacji map nie wspominając...
>> "Tryb samochodowego rejestratora jazdy
>> Kamera SJ5000x może być z powodzeniem wykorzystana także w charakterze
>> rejestratora jazdy, bowiem posiada dedykowany tryb samochodowy z
>> funkcją autostartu, tryb nagrywania w pętli, tryb detekcji ruchu, a
>> także nienaganną jakość nagrań w nocy."
>> Można też regulować kąt widzenia od 70 do 170.
>
> Ale on ma akumulator 900mAh zaledwie.
Który wystarcza na te 1,5h, czy coś koło tego, nagrywania.
I można mieć zapas. Wymiana to kilka sekund.
> To wielokrotnie mniej niż w
> zwykłej kamerze samochodowej - skoro tym się martwisz (niepotrzebnie).
Chyba wielokrotnie więcej :)
> Co do jakości, generalnie: im większa matryca przy danej rozdzielczości
> tym lepiej. Co za tym idzie obiektyw też będzie większy a kamera także.
> Gdzieś trzeba wypośrodkować.
Tek kamerki małe są. Sensowne matryce zaczynają się od 12Mpix, a i z
16Mpix też są w sensownej cenie.
> Druga strona medalu jest
> taka, że np. kolega podróżujący do Szczecina nauczył się zabierania
> wszelkich zabawek bo ponoć tam znikają bardzo szybko wraz szybą boczną.
> Ciężko wyczuć co lepsze.
O to to :)
Na trasie do Hiszpanii jest sporo przystanków, sporo różnych miast po
drodze... nigdy nie wiadomo :)
> Masz rację by nie obwieszać przedniej szyby licznymi gadgetami, głównie
> ze względów bezpieczeństwa.
I targania tych wszystkich zabawek z i do samochodu.
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.18 19:24 Kviat
- 05.05.18 20:42 Marek S
- 05.05.18 20:49 Marek S
- 05.05.18 20:51 J.F.
- 05.05.18 21:05 kk
- 05.05.18 22:28 m4rkiz
- 05.05.18 22:33 m4rkiz
- 05.05.18 22:41 Marek S
- 05.05.18 22:54 m4rkiz
- 05.05.18 22:54 Chris
- 06.05.18 00:10 Kviat
- 06.05.18 00:31 Kviat
- 06.05.18 00:49 Kviat
- 06.05.18 00:57 Kviat
- 06.05.18 01:07 Kviat
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=