  • 11. Data: 2010-02-11 07:11:30
    Temat: Re: Kamerka do Skype
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    zly pisze:

    > Nie 'przepłacałeś' więc nie wiesz o czym mówisz :) Jakbyś kiedyś kupił coś
    > porządnego, to byś widział różnicę w końcowym efekcie

    Przypomne ze pytano o Skype.
    Jest nizej post opisujacy wymogi, przy których mialbys racje.

    Cóz, trudno sie pogodzic z wydatkiem ~ 200 zl, gdy to samo
    mozna dostac za 50 zl.

    pozdro
    --
    A S

  • 12. Data: 2010-02-11 07:23:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 08:11:30 +0100, Andrzej S. napisał(a):

    > Przypomne ze pytano o Skype.
    > Jest nizej post opisujacy wymogi, przy których mialbys racje.

    Czy skype jakoś obcina przepustowość łącza, albo pogarsza jakość obrazu
    kamerki? Pytam, bo ze skype akurat nie korzystam

    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-02-11 09:20:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    > Sfojom szosom, poza jejku jak fajnie se maham do ziomala coś taka
    > kamerka daje? Bo ja jakoś nie odczuwam paloncej potszeby widzenia
    > facjaty rozmufcy.

    Chocby to, ze mozna przeprowadzic rozmowe kwalifikacyjna z doktorantem w
    Kanadzie z wlasnego biurka bez potrzeby bookowania calego pokoju z
    instalacja do wideokonferencji, co uzytkownicy doceniaja.

    I tak, probowalismy jakiejs taniej kamerki i jakosc obrazu byla ponizej
    wszelkiej krytyki. Do robienia dziubkow na czaterie moze i sie nada, ale nic
    wiecej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-02-11 09:22:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    > Przypomne ze pytano o Skype.
    > Jest nizej post opisujacy wymogi, przy których mialbys racje.
    >
    > Cóz, trudno sie pogodzic z wydatkiem ~ 200 zl, gdy to samo
    > mozna dostac za 50 zl.

    Podobnie, jak niektorym trudno pogodzic sie z wydatkiem na mercedesa
    podczas, gdy mozna poldkiem jezdzic. Kwestia potrzeb i oczekiwan od sprzetu,
    co na grupie brandzlujacej sie zasilaczami za kilkaset zlotych nie powinno
    budzic wielkiego zdziwienia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-02-11 09:35:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 10:20, kamil pisze:
> [...]
    > I tak, probowalismy jakiejs taniej kamerki i jakosc obrazu byla ponizej
    > wszelkiej krytyki. Do robienia dziubkow na czaterie moze i sie nada, ale

    Pytanie czy jego wygląd jest tak ważny, a nawet jeśli ważny, to czy nie
    wystarczy zdjęcie?

    No i powiedzmy, że to jedno z rzadkich chyba zastosowań w ogólności. A
    kamerki są popularne i zastanawiam się po co.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-02-11 09:36:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > No i powiedzmy, że to jedno z rzadkich chyba zastosowań w ogólności. A
    > kamerki są popularne i zastanawiam się po co.

    Pewnie z tego samego powodu, dla ktorego popularne sa komputery. Po co?
    Przeciez mozna ksiazke poczytac.

    A komorki z kolorowym wyswietlaczem? Przeciez dzwonia tak samo.

    A po co usenet, skoro mozna ze znajomymi przy piwie porozmawiac?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-02-11 09:59:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > No i powiedzmy, że to jedno z rzadkich chyba zastosowań w ogólności. A
    > kamerki są popularne i zastanawiam się po co.

    Ja się zastanawiałem po co Ci program TV na pulpicie - IMO tak samo
    przydatny jak kamerka :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2010-02-11 10:32:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 10:36, kamil pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    > Pewnie z tego samego powodu, dla ktorego popularne sa komputery. Po co?
    > Przeciez mozna ksiazke poczytac

    No akurat książka i komputer to inne zastosowania.

    > A komorki z kolorowym wyswietlaczem? Przeciez dzwonia tak samo.

    Owszem, a tylko prąd zużywają więcej. Zupełnie nie widzę powodu.

    > A po co usenet, skoro mozna ze znajomymi przy piwie porozmawiac?

    Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
    których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
    niekamerka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-02-11 10:33:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 10:59, marfi pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hl0hd4$c5h$4@news.interia.pl...

    > Ja się zastanawiałem po co Ci program TV na pulpicie - IMO tak samo
    > przydatny jak kamerka :)

    No jak ktoś nie ogląda telewizji, to pewnie tak. Ja po prostu chciałbym
    poznać zastosowanie kamerek. Bo se kupiłem odruchem stadnym taką 5 lat
    temu i leży w szafie :D I zastanawiam się, jakie jest zastosowanie i
    zaleta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-02-11 11:01:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > poznać zastosowanie kamerek. Bo se kupiłem odruchem stadnym taką 5 lat
    > temu i leży w szafie :D I zastanawiam się, jakie jest zastosowanie i

    Widziałem np. jaką radość sprawia to głuchoniemym...

    --
    marfi