  • 21. Data: 2010-02-11 11:05:38
    Temat: Re: Kamerka do Skype
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hl0knu$geg$1@news.interia.pl...

    > Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
    > których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
    > niekamerka.

    Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero programu
    TV. Filmy mam w kinie i w wypozyczalniach (VoD bez czekania), do tego
    nieprzerywane baczkami-sraczkami reklamowymi i watpliwej jakosci "programami
    edukacyjnymi" pokroju discovery channel, gdzie 10-minutowe przerwy miedzy
    reklamami sa wypelnione powtarzaniem do znudzenia tych samych zdan, bo czyms
    trzeba zapchac godzine programu, a do tego prostemu ludowi trzeba jak krowie
    przy miedzy tluamczyc.

    Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania o
    tym w internecie.

    Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki corki
    z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-02-11 12:08:34
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    zly pisze:

    > Czy skype jakoś obcina przepustowość łącza, albo pogarsza jakość obrazu
    > kamerki? Pytam, bo ze skype akurat nie korzystam

    Czasem tnie, czasem zrywa lacznosc na amen.
    W kazdym razie obraz z mojej (taniej) kamerki
    w okienku Skype jest gorszy niz w okienku
    aplikacji dostarczonej z kamerka.

    pozdro
    --
    A S

  • 23. Data: 2010-02-11 16:26:54
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Umiem wymienić korzyści usenetu,
    > których nie ma piwo.

    Niemozliwe, albowiem piwo ma wszystkie zalety a usnet żadnych i zaraz ci to
    wyłuszczę:
    otóż piwo można pić nie mając dostępu do usnetu - a spróbuj korzystać z
    usnetu bez piwa!

    Nie mówiąc już o tym, że usnet jest zupełnie bezwartościowy, bo w ogóle nie
    da się wypić...

    --
    LeP

  • 24. Data: 2010-02-11 19:06:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 12:05, kamil pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero
    > programu TV.

    No i OK. Jak chcesz porozmawiać o telewizji, zapraszam na
    pl.rec.telewizja. Ja nie krytykuję Twojego zastosowania ani nie
    twierdzę, że każdy musi znaleźć zastosowanie dla telewizji.

    > Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania
    > o tym w internecie.

    No to nie debatuj. Ja natomiast widzę potrzebę rozmawiania o
    zastosowaniach kamerki, bo chciałbym je poznać.

    > Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki
    > corki z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

    No to rozmowa telefoniczna. Ja jednak szukam zastosowania dla transmisji
    obrazu.

    ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
    twoje kaleczenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-02-11 19:08:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 12:01, marfi pisze:
    > Widziałem np. jaką radość sprawia to głuchoniemym...

    O widzisz. Czyli mamy pierwsze zastosowanie: porozumiewanie językiem
    migowym. Pytanie czy opóźnienia i straty klatek pozwolą na czytelne
    porozumiewanie się takim językiem (chyba że to tylko moja kamerka takie
    generuje)?

    Ja nie próbuję marudzić na kamerkę, ja próbuję zebrać zastosowania, tak
    z ciekawości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-02-12 11:07:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No to rozmowa telefoniczna. Ja jednak szukam zastosowania dla transmisji
    > obrazu.

    Caly czas pisze o rozmowie z uzyciem kamery, czego konkretnie w tym zdaniu
    nie zrozumiales?

    > ATPO: Zacznij pisać po polsku, bo średnio przyjemnie się odszyfrowuje
    > twoje kaleczenie.

    Czyli tradycji usenetowej musi stac sie zadosc - nie majac sensownych
    argumentow czepiamy sie pisowni, sygnatur, czy co akurat sie trafi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-02-13 07:19:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-12 12:07, kamil pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message

    > Caly czas pisze o rozmowie z uzyciem kamery, czego konkretnie w tym
    > zdaniu nie zrozumiales?

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2516765
    rozmowa <<wzajemna wymiana myśli za pomocą słów>>

    Nie zrozumiałem w jaki sposób kamerka służy do wymiany myśli za pomocą
    słów. Było też o pogaduszkach:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503166
    pogaduszka pot. <<pogawędka>>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503192
    pogawędka <<swobodna, towarzyska rozmowa>>

    Więc sprowadza się do jednego.

    > Czyli tradycji usenetowej musi stac sie zadosc - nie majac sensownych
    > argumentow

    Jakich argumentów? Przecież ja nie dyskutuję, nie oponuję, tylko pytam.
    Jakie argumenty stosuje się w pytaniach? Poszukuję zastosowań dla
    kamerki. Na razie przedstawiono jedno, które rozumiem:

    - rozmowa migowa głuchoniemych

    oraz jedno, którego nie do końca rozumiem:

    - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem, którego wygląd jest ważny

    > czepiamy sie pisowni, sygnatur, czy co akurat sie trafi.

    Nie czepiamy, ale prosimy o pisanie zrozumiałe i nie wymagające od nas
    analizowania treści oraz nie powodujące wyrabiania u nas złych nawyków.
    Czy chcecie abyśmy my również kaleczyli języki i pisali w sposób
    utrudniający?
    Dość dziwny argument ,,będę kaleczył i utrudniał, a jak ktoś się czepia,
    to nie ma sensownych argumentów''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek