eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <596746f6$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok811t$mtb$5@node1.news.atman.pl>
    <59678a57$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok81tf$6p1$1@dont-email.me> <5967ad70$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok8bbq$atp$1@dont-email.me> <5967b700$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <okas09$hr1$2@node1.news.atman.pl>
    <1y15hjehwhboa$.1x6bsmy1lf0ur.dlg@40tude.net>
    <okccda$ime$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 15 Jul 2017 09:00:59 +0200
    Message-ID: <vedqucdnb5kr$.105js3xzjhmo1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 46
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1500102050 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5150 82.143.187.50:53769
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610443
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 15 Jul 2017 08:23:41 +0200, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 15-07-2017 o 08:12, J.F. pisze:
    >> Dnia Fri, 14 Jul 2017 18:37:32 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>> No właśnie.
    >>> A do kamerki z Lidla na bank nic nie dopasujesz.
    >>> Zresztą ja mówiłem i Lidlu i ogólnej zasadzie, a nie bezpośrednio o kamerce.
    >>
    >> Ja tez ogolnie - serwis tanich rzeczy zanika, bo sie po prostu nie
    >> oplaca.
    >
    > Głównie dlatego, że producenci CELOWO nie sprzedają części po ich
    > realnej wartości.

    czy tak celowo ... dystrybucja czesci kosztuje. A ze to nie bedzie
    towar masowy, to kosztuje duzo.
    Ja sobie moze taka kamerke naprawie, ale gospodyni z Gdanska nie.
    Musi fachowca najac. Jak fachowiec powie ile wezmie za robote, to
    gospodyni kamerke wyrzuci.
    Ja tez wyrzuce, jak sie dowiem ze czesc kosztuje polowe (bo faktycznie
    tyle moze kosztowac) plus przesylka plus wysylka ...

    Wiec po co ponosic koszty dystrybucji czesci, skoro ich "nikt" nie
    kupuje?

    > I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
    > wymienia na nowe.

    Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

    > Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
    > żywotności produktu.
    > Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.

    A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
    Czy taka 2 za 120zl ? :-)

    Bo to tez wina klientow.
    W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
    Mercedes tez rok.
    Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
    (a potem Daewoo zbankrutowalo i zegnak gwarancjo :-)

    Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
    jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: