eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Data: 2017-07-12 21:38:16
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >> Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    >> swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    >> nich elektroniki czy agd.
    >>
    >> No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
    >
    > Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
    > kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    > Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
    > kosztowała. Dziwna firma ;)

    Co w tym dziwnego?

    Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
    dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

    Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
    kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

    Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
    transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
    sukces detaliście.

    Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: