eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Data: 2017-07-12 22:00:49
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ok5tr8$2cp$...@d...me...

    <j...@i...pl> wrote:
    > On Wed, 12 Jul 2017 16:52:59 +0200, Cavallino
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >>> Po tym jak mi Lidl odmówił serwisu, albo chociaż sprzedania części do
    >>> swojego urządzenia po gwarancji, jestem bardzo ostrożny w kupowaniu u
    >>> nich elektroniki czy agd.
    >>>
    >>> No chyba że takie, że na pewno się zepsuje przed upływem gwarancji.
    >
    >> Mnie się udało skutecznie reklamować suszarkę do włosów. Suszarka
    >> kosztowała 79 zł. A wysłałem ją do Niemiec, i odesłali mi nową, też z
    >> Niemiec. Sama ta operacja przesyłania w obie strony DHLem chyba wiecej
    >> kosztowała. Dziwna firma ;)

    >Co w tym dziwnego?

    >Dla detalisty nie powinien liczyć się dodatni zysk na każdej transakcji ale
    >dodatni zysk z *wszystkich* transakcji.

    >Firma byłaby dziwna gdyby te suszarki kupowali za 79zł albo gdyby były tak
    >kiepskie że większość klientów musiała je w taki sam sposób reklamować.

    >Honorowanie gwarancji, nawet z założeniem straty na tej jednej wadliwej
    transakcji, jest gwarancją zadowolenia klienta, a więc daje szansę na
    >sukces detaliście.

    >Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.

    100% egzemplarz no-life'a z tego pszemolololo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: