  • 1. Data: 2024-06-20 10:21:17
    Temat: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Potrzebuję uruchomić budżetowy monitoring z kartą SIM.
    Mam tam prąd, internetu brak. Kamera będzie wewnątrz budynku, nie musi być
    IP65.
    Mam mnie powiadomić i przesłać zdjęcia jak wykryje jakiś ruch, nie musi
    mieć głosu.
    Docelowo zrobię tam jakiś monitoring z rejestratorem i 4 kamerami, teraz
    potrzebuję jakieś budżetowe, tymczasowe rozwiązanie.

    Poleci ktoś jakiś model?

    TG

  • 2. Data: 2024-06-20 10:33:19
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/06/2024 10:21, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Poleci ktoś jakiś model?

    Stary telefon z androidem.

  • 3. Data: 2024-06-20 12:06:42
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

> [...]
    > Docelowo zrobię tam jakiś monitoring z rejestratorem i 4 kamerami, teraz
    > potrzebuję jakieś budżetowe, tymczasowe rozwiązanie.

    Router LTE plus kamera IP z własną chmurą (od cholery tego jest), np.
    jakieś Tapo.

    Telefon to nie jest dobre rozwiązanie - przerabiałem już.

    Tak, czy siak, zarówno router, jak i kamera mogą się czasem zawiesić,
    czy innaczej zgłupieć i co najmniej reboot będzie potrzebny. Oczywiście
    bardziej markowe / droższe sprzęty powinny być pod tym względem bardziej
    niezawodne, ale różnie bywa. Ale jak ma być tymczasowe, to tani router i
    tania kamerka powinny wystarczyć. Może w 500zł się zmieścisz bez
    szukania na Aliexpress.

    Jacek

  • 4. Data: 2024-08-06 18:44:17
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2024 o 10:21 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]
    > Docelowo zrobię tam jakiś monitoring z rejestratorem i 4 kamerami, teraz
    > potrzebuję jakieś budżetowe, tymczasowe rozwiązanie.

    Byłem tam z miesiąc temu.
    Kupiłem router TP-LINK TL-MR6400, na miejscu kartę sim ze 140GB za 20E, do
    tego podłączyłem dwie kamery HIK'a.
    Kamery podłączyłem do apki w tel.
    Do dzisiaj działa bez pudła. Mam podgląd online i pushe w tel. na
    zdarzenia z kamer.
    Jadę za kilka dni rozbudować trochę ten zestaw.

    TG