  • Data: 2024-08-08 21:45:39
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2024 21:13, Pixel(R)?? wrote:
    > No cóż, mam więcej paczek czipsów, poczekam aż się ogarniesz :)

    Wychodzi na to, że trzeba będzie z tego kiepsko przetłumaczonego
    abstraktu wyczaić, są tam grube błedy jezykowe, więc niewiele można
    pojąć. Na oko to jeszcze jedna metoda z kategorii Hole Punching. Ale
    jest tam wiele debilizmów na przykłąd w kółko ktoś mówi o "porcie
    routera" co jest oczywistą bzdurą i pewnie winą tłumacza. Pewnie
    chodziło o port źródłowy pakietu, a nie routera. Większość tekstu
    wygląda na wczesne tłumaczenie maszynowe i nie wiadomo o co chodzi w
    wielu miejscach.

    Jeśli zgaduję prawidłowo, to typowa technika HP, jedna z wielu używanych
    przez Hamachi i inne programy z tej kategorii, praktycznie od zawsze.

    Te techniki są coraz mniej przydatne do czegokolwiek, bo routery
    przestają być na nie podatne. Cała zabawa z tą metodą zazwyczaj kończy
    się, kiedy router zaczyna kontrolować nadawcę pakietu i sprawdzać, czy
    zgadza się ze spodziewanym hostem.

    O ile w chińskiej treści nie kryje się coś naprawdę interesującego, to
    na podstawie mętnego abstraktu i żałosnego tłumaczenia, niewiele się
    więcej dowiemy.

    Tak po szczerości - niczego nowego ten patent nie odkrywa. Te techniki
    są stosowane znacznie wcześniej niz w roku 2011. Sam używałem czegoś
    takiego koło 2003 roku, nie wykluczone, że to było Hamachi. Działało
    zdaje się własnie poprzez fałszowanie adresów źródłowych i zgadywanie
    portów za pomocą zewnętrznego serwera. Nic nowego. I zawsze działało
    kiepsko.