  • Data: 2024-08-09 16:16:24
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2024 o 01:28 Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > W dniu 08.08.2024 o 01:05, heby pisze:
    > [...]
    >>
    > Banalne. Skoro serwer pośredniczący ma zestawiony tunel z dwoma hostami
    > za NAT, wystarczy, że dokona tego połączenia między sobą tych obu,
    > zestawiając je i kontrolując przy ICPM
    > (https://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Control_Mess
    age_Protocol). Mam
    > Ci to jakoś rozpisać technicznie, dlatego że nie łapiesz? Może jutro bo
    > dzisiaj zmęczony jestem i nauczać mi się nie chce :) Może doczytaj jak
    > to działa w edonkey2000, skoro wspomniałeś. Tam też, sam serwer nie jest
    > pośrednikiem strumieniowym, udostępnia jedynie peery a
    > komunikacja/wymiana leci z jednej i z drugiej strony za
    > Natami/górami/cokolwiek w P2P...bo nie ma to żadnego znaczenia że
    > praktycznie wszystkie hosty, oprócz serwera są "schowane" za NAT :)

    To jest chyba bardziej skomplikowane.
    Mam apkę HikConnect na trzech telefonach. Jak jednocześnie na nich odpalę
    podgląd tej samej kamery, to:
    1. Z kamery idzie jeden stream (widać to po ruchu na routerze)
    2. Na telefonach są różne opóźnienia obrazu (powyżej 1s)

    Czyli wygląda na to, że:
    1. ten stream się gdzieś buforuje,
    2. czyli kamery strimują obraz do klałdu (na żądanie, bo jak nie odpalam
    apki to nie ma ruchu na łączu)
    3. apki łączą się też do klałdu a nie do kamery.

    To jest taki sam mechanizm jak przy streamie jakiś wydarzeń online, jeden
    stream ze źródła, wielu klientów oglądających, ale wszystko przez
    zewnętrzną infrastrukturę a nie bezpośrednio tel - kamera.

    TG