  • Data: 2024-08-08 22:29:38
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2024 22:10, Pixel(R)?? wrote:
    > I z nów się mylisz. Działa rewelacyjnie od co najmniej 10 lat.

    Masz sporo szczęścia. Oczywiście nie powiedziałeś nam jeszcze, czy to
    jest właśnie ta technika użuwana przez jakieś setup.exe producenta
    kamer. Więc nie wiadomo dalej jakiej techniki używają.

    > Odpaliłem na smartfonie 16 kamer

    Dużo. Zakładając, że każda z nich daje strumień FullHD, to:
    1) to są grube megabajty /s
    2) to jest ekwiwalent rozdzielczości 8k, którą trzeba rozkompresować z
    H.264/5, nawet jeśli nie ma na czym tego 8k wyświetlić. Srogi telefon,
    milordzie. No chyba, że to był jakiś gówniany preview ze strumieniem jak
    z ruskiego webcama.

    > teleportowała się z chin do sieci lokalnej i zaczęło śmigać "jak po
    > LANie" :) No, mówię sobie, ciekawe, ciekawe :)

    Też uważam to za ciekawe, nie wiem jaka jest wydajność współczesnych
    telefonów, ale zdaje się że dekompresja ekwiwalentu 8k strumienia
    H.264/5 jest dość kłopotliwa na bylegównie z telefonu. Może się mylę,
    trzeba by sprawdzić w praktyce. Zgaduje, że te 16 kamer jednak nie
    wyświetlało się z pełną rozdzielczością.

    Ogólnie cieszę się, że masz pozytywne doświadczenia z hole punching. Nie
    każdy ma taki komfort. Trzymamy kciuki.