    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Date: Thu, 20 Jun 2024 12:38:19 +0200

    W dniu .06.2024 o 11:05 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Niekoniecznie zaraz "poleci" ale wiem, że 2 lata temu były problemy z
    > takimi urządzeniami.

    No właśnie chodzi mi o polecenie, typu "mam i od dwóch lat nie dotykam i
    działa."

    > To się zmieniło :)
    > https://allegro.pl/oferta/kamera-obrotowa-2xobiektyw
    -2mp-2mp-zoom-na-karte-sim-4g-lte-gsm-2k-detekcja-14
    128481403

    Zmieniło się na lepsze i ten model jest OK?

    > Generalnie wszystko to "china" ale na dobrym poziomie tutaj masz listę:
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=kamera%20ip%20z%20
    kart%C4%85%20sim

    > Szukaj takich z funkcją AI, żeby wykrywała ruch człowieka a nie muchy :D

    > Nie kupuj żadnych "fotopułapek" bo to stara generacja i ma chore funkcje.

    Od alle zacząłem ale po samych komentarzach trudno wyłuskać coś
    przyzwoitego.
    W Twojej liście jest 100 stron, nawet jak zawężę do 500zł co jest maksem
    jaki na to chce przeznaczyć.

    TG