  • 1. Data: 2011-02-25 07:19:15
    Temat: Kamera do onboardow
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Czy ktos uzywal czegos takiego?
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html
    Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
    urzadzonka?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-02-25 07:28:12
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:19, MarcinJM pisze:
> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego

    Oczywiscnie nie od tego sprzedawcy, na kilometr smierdzi sciema.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2011-02-25 07:36:37
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html
    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego

    ja używam od jakiegoś roku
    generalnie jest OK. zwróć uwagę że na filmie jest piękne słońce a u nas jak
    to Kazik śpiewał ... :))
    ale ta cena to trochę dziwne
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-02-25 07:51:17
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:36, glang pisze:
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > ja używam od jakiegoś roku
    > generalnie jest OK. zwróć uwagę że na filmie jest piękne słońce a u nas
    > jak to Kazik śpiewał ... :))
    > ale ta cena to trochę dziwne

    Naciagacz, sprzedal 5 szt. doladowan za 5 zl i teraz probuje zrobic walek.
    Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-02-25 07:55:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:51, MarcinJM pisze:

    > Naciagacz, sprzedal 5 szt. doladowan za 5 zl i teraz probuje zrobic walek.
    > Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    > przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    Nawet nie sprzedal, tylko kupil.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-02-25 08:00:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-25 07:55, Karolek pisze:

    > Nawet nie sprzedal, tylko kupil.

    A mozliwe.
    Generalnie te kamery sa w cenie nieco powyzej 100$
    Wiec nawet liczac zabojcze koszty wysylki to i tak sadze, ze to walek.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-02-25 08:05:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Feb 2011 07:51:17 +0100, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    >Napisalem mu maila, zeby podal dokladne dane firmy, w przeciwnym
    >przypadku zglosze do prokuratury probe wyludzenia.

    Ger-Pol Sp z o.o.
    Solec 81 b lok, a-51

    To jest Dom Handlowy Arkada (chyba tak się to nazywa), pod mostem
    Poniatowskiego w Warszawie. Ale czy ta firma tam istnieje? Jakbyś
    wczoraj to napisał, to bym Ci sprawdził bo byłem w tych okolicach.
    A nawet jak firma istnieje, to nie wiadomo czy ma coś wspólnego z tymi
    aukcjami, czy ktoś na ich koszt nie robi jakiegoś wałka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-02-25 08:08:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Feb 2011 08:05:02 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >To jest Dom Handlowy Arkada (chyba tak się to nazywa), pod mostem
    >Poniatowskiego w Warszawie.

    Swoją drogą niezły ma koszt wysyłki, i dziwi brak odbioru osobistego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-02-25 08:08:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html
    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego

    Ja od dłuższego czasu rozglądam się za taką kamerą, ale do roweru górskiego
    :) PÓki co to wydaje się być najciekawsze http://contour.com/ tylko cena z
    deka jest inna. Szczerze mówiąc to 130PLN za odpowiednią jakość oraz
    odporność na wstrząsy to lekko mało moim zdaniem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-02-25 08:14:15
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > A mozliwe.
    > Generalnie te kamery sa w cenie nieco powyzej 100$
    > Wiec nawet liczac zabojcze koszty wysylki to i tak sadze, ze to walek.

    Ciekawe. A może przemyt z Chin:)