  • Data: 2011-02-25 13:22:54
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > jaja se robisz?? 3 tygodnie? - tyle to w polsce idzie

    nie, do polski przybywa np 20 lutego i juz 21 lub 22 lutego listonosz u drzwi.
    sledzenie.poczta-polska.pl sam sprawdz po ID listu.

    Najdluzej siedzi w HK post no i pozno DX wysyla. Latarki popularne maja na
    stanie i ida szybko.

    > ja zamówiłem ok 20 drobiazgów z dx-a - 19 września

    Nie mieli wszystkich na magazynie, czekaja a nuz sie wszystko zalapie na jedna
    paczke (jeden koszt). 20 rzeczy to duza szansa ze nie wszystko jest na
    magazynie lokalnym.

    > część przyszła w listopadzie
    > część w grudniu

    Po jakims czasie (statystyczne wnerwienie konsumenta np 10dni :P ) wysylaja co
    maja a reszta czeka... ja na jeden bajer czekalem tez b dlugo (3mc?) ale byl
    tani i w sumie kupiony dla jaj wiec nie bylo to bolesne. Przylazl osobnym
    listem poleconym. Rzecz kosztowala na nasze ok 15zl. List polecony z PL do HK
    to chyba 27zl(!). A ile z HK do PL tego nie wiem. Z HK to jeszcze moze moga
    negocjowac ale polska poczta bierze pewnie stala stawke. Jak im sie to oplaca
    tego nie wiem, pewnie wiekszosc ludzi, jak ja, zamawia wiecej bajerow tak ze
    przesylka sie kalkuluje albo ktos inny oplaci jak zamowisz np tylko dlugopis UV
    za 2$ +free shipping.

    Tak czy siak maly wybor np kamer do cofania, a te co sa maja ceny srednie. Jak
    z tymi czujnikami cofania - na allegro znacznie wiecej, taniej, szybciej,
    gwarancja itd. Nie wszystko jest tam tanio!