  • 1. Data: 2009-10-31 03:27:42
    Temat: Kalibrowanie w Win7 64bit
    Od: Roger from Cracow <r...@s...pl>

    No i stało sie -> win 7 64Bit zainstalowany

    pierwszy zonk Eye-one poszedl sie pasc. Komus udalo
    sie zainstalowac jakos kalibrator w tym systemie ?

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-10-31 04:05:05
    Temat: Re: Kalibrowanie w Win7 64bit
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Użytkownik Roger from Cracow napisał:

    > No i stało sie -> win 7 64Bit zainstalowany
    >
    > pierwszy zonk Eye-one poszedl sie pasc. Komus udalo
    > sie zainstalowac jakos kalibrator w tym systemie ?

    To moze w XP-mode? :)

  • 3. Data: 2009-10-31 08:54:47
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "Leszek Drwal" <l...@a...pl> wrote in message

    > To moze w XP-mode? :)

    Zalezy jaka wersja win 7.

    wekon

  • 4. Data: 2009-10-31 09:37:53
    Od: Roger from Cracow <r...@s...pl>

    > Zalezy jaka wersja win 7.
    >
    > wekon

    Win7 Professional

    Roger

  • 5. Data: 2009-10-31 09:47:49
    Od: "KZ" <n...@a...email.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hcgv6j$rbn$...@n...interia.pl...

    Tak, Spectraview II od Neca....

    KZ

  • 6. Data: 2009-10-31 10:04:08
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 31/10/2009 03:27, Roger from Cracow wrote:

    > No i stało sie -> win 7 64Bit zainstalowany
    >
    > pierwszy zonk Eye-one poszedl sie pasc. Komus udalo
    > sie zainstalowac jakos kalibrator w tym systemie ?

    mi się udało, wersja i1Match_362_win . Ale efekty nie są powalające,
    albo mój monitor już wysiada ...

    B.

  • 7. Data: 2009-10-31 10:25:39
    Od: Roger from Cracow <r...@s...pl>

    KZ pisze:

    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hcgv6j$rbn$...@n...interia.pl...

    > Tak, Spectraview II od Neca....
    >
    > KZ

    udalo sie, zassalem jakies drivery teoretycznie 64bit do
    visty dodatkowo znalazlem ten tryb zgodnosci z XP i poszlo.
    Nie wiem co pomoglo ale sie udalo.

    Roger

  • 8. Data: 2009-10-31 12:00:50
    Od: "ArekWP" <t...@w...pl>

    Windows 7 64 bit EYE-ONE PRO z zestawu X-Rite eXTreme poszedł po softem
    EIZO beż żadnych problemów.
    ArekWP

  • 9. Data: 2009-10-31 12:39:00
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 31/10/2009 12:00, ArekWP wrote:
    > Windows 7 64 bit EYE-ONE PRO z zestawu X-Rite eXTreme poszedł po softem
    > EIZO beż żadnych problemów.

    to znaczy program EIZO na monitorze EIZO?

    B.

  • 10. Data: 2009-10-31 14:15:44
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > mi się udało, wersja i1Match_362_win . Ale efekty nie są powalające,
    > albo mój monitor już wysiada ...

    rozumiem, że pod windowsem XP efekty są lepsze?

    :>

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk