  • 1. Data: 2010-12-28 20:36:43
    Temat: Kalendarz bardzo rozebrany
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Jak ktoś skończył 18-lat, to sobie morze popatrzeć.
    http://www.ufunk.net/en/humour/eizo-pin-up-calendar-
    2010-le-nu-plus-quintegral/

  • 2. Data: 2010-12-28 21:38:19
    Temat: Re: Kalendarz bardzo rozebrany
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 28 Gru, 21:36, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Jak ktoś skończył 18-lat, to sobie morze
    popatrzeć.http://www.ufunk.net/en/humour/eizo-pin-up
    -calendar-2010-le-nu-plus-q...

    ...robiles te foty na amerykanskim lotnisku...prawda?
    StaM

  • 3. Data: 2010-12-28 21:54:44
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > popatrzeć.http://www.ufunk.net/en/humour/eizo-pin-up
    -calendar-2010-le-nu-plus-q...

    ...robiles te foty na amerykanskim lotnisku...prawda?

    Napisałem, że to ja robiłem???
    Ale gdybym robił - nie miałbym się czego wstydzić, IMO.

  • 4. Data: 2010-12-28 22:06:53
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Marcin [3M] pisze:

> [...]
    > StaM
    >
    > Napisałem, że to ja robiłem???
    > Ale gdybym robił - nie miałbym się czego wstydzić, IMO.
    ino to już stare.. w zeszłym roku pachniało nowością i było tutaj ;)

  • 5. Data: 2010-12-28 22:12:49
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    f.googlegroups.com...

    > ino to już stare.. w zeszłym roku pachniało nowością i było tutaj ;)

    Nie widziałem, nie pamiętam, ale możliwe, wszak to kalendarz na 2010...

  • 6. Data: 2010-12-29 14:05:11
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-28 22:38, Stan.Matyska pisze:
    popatrzeć.http://www.ufunk.net/en/humour/eizo-pin-up
    -calendar-2010-le-nu-plus-q...
    ^^^^^

    > ...robiles te foty na amerykanskim lotnisku...prawda?

    Raczej nad morzem. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 7. Data: 2010-12-29 14:46:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^

    > Raczej nad morzem. ;-)

    Albo w czasie pleneru aktu w malowniczym miasteczku nad Prypecią :)

  • 8. Data: 2010-12-29 18:11:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 22:54:44 +0100, Marcin [3M] napisał(a):

    > Napisałem, że to ja robiłem???
    > Ale gdybym robił - nie miałbym się czego wstydzić, IMO.

    A to w ogóle zdjęcia? Mi wygląda na grafiki, które prawdziwego rentgena na
    oczy nie widziały.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2010-12-29 19:30:00
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-29 19:11, Henry(k) pisze:

    > A to w ogóle zdjęcia? Mi wygląda na grafiki, które prawdziwego rentgena na
    > oczy nie widziały.

    Też uważam, ze grafika. Największe stosowane w praktyce klisze rtg to
    35x43cm. Również przetworniki stosowane w radiografii cyfrowej nie
    przekraczają takich rozmiarów. Oczywiście można sobie wyobrazić, że dla
    wykonania zdjęć wykorzystano jakieś urządzenie nie przeznaczone do celów
    przemysłowych (być może istnieją jakieś o tak wielkim formacie), ale
    jest jeszcze drugi aspekt - prawny. Na dowolne badanie człowieka z
    użyciem promieniowania RTG wymagane jest skierowanie lekarskie. Gdyby
    ktoś chciał wykonać zdjęcia rtg ludzi do kalendarza musiałby się z tego
    mocno tłumaczyć przed prokuratorem (i to nie tylko w Polsce - takie
    zwyczaje są powszechne w krajach cywilizowanych). Nie wierzę też, aby
    poważna firma firma wydająca kalendarz chciała ryzykować wykonanie zdjęc
    w krajach które nie przejmują się życiem ludzkim - gdyby wyszło na jaw,
    ze przy wykonywaniu zdjęć narażono zdrowie afrykańskich biedaków lub
    chińskich więźniów - wpłynęłoby to fatalnie na image firmy.
    Z kolei na zwłokach - chyba byłoby to uznane za profanację.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2010-12-29 21:42:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-29 20:30:00 +0100, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > Z kolei na zwłokach - chyba byłoby to uznane za profanację.

    Ty to się umiesz przyczepić.
    :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem