  • 21. Data: 2010-05-27 21:58:39
    Temat: Re: Kablówka i pakiet socjalny?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htmkum$o86$1@inews.gazeta.pl...

    > --
    > Przepis, który masz na myśli dotyczy programów posiadających OGÓLNOPOLSKĄ
    > koncesję na rozpowszechnianie naziemne przyznaną przez KRRiT. Na pewno są
    > TVP1, TVP2 i Polsat. TV Polonia niema w ogóle koncesji naziemnej, a TVP
    > INFO
    > ma wiele koncesji regionalnych. Nie wiem jak jest z TVN, ale to chyba też
    > koncesje regionalne.

    Nie mylisz koncesji z częstotliwościami?
    Dopisz jeszcze TV Puls i chyba też TV4.
    Czyli dokładnie to, co jest w 1 mux dvb-t na dzisiaj.

  • 22. Data: 2010-05-28 05:42:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.05.10 09:37, p...@...pl pisze:

    > Na pisemne zapytanie dlaczego we Wroclawiu w UPC za te same pieniadze
    > maja wiecej kanalow, to dostalismy odpowiedz, ze taka maja oferte dla
    > nas.

    Ciekawe rzeczy piszesz, el nieprawdziwe. U mnie np. (też Wroc) nie ma w
    ogóle pakietu socjalnego.
    Jest tylko basic za ca 50 PLN.

    I nie mają żadnej konkurencji na osiedlu.
    (no, może poza DialogMedia)

    --
    Pete

  • 23. Data: 2010-05-28 05:44:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.05.10 17:44, Cavallino pisze:

    > Jest.
    > W prawie telekomunikacyjnym.
    > A przynajmniej tak wynika z pamięci ludzi, dokładnego tekstu musisz
    > poszukać.

    Jakoś praktyka odbiega od tego, co piszesz.
    Moje zdanie jest zatem - nie ma takiego obowiązku.
    Jeśli uważasz inaczej - wskaż przepis.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2010-05-28 08:28:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jakoś praktyka odbiega od tego, co piszesz.

    Praktyka to są postanowienia sądów czy UKE, a nie wyczyny spółdzielni.

    > Moje zdanie jest zatem - nie ma takiego obowiązku.

    Twoja niewiedza nie jest źródłem niczego, więc chociaż nie wprowadzaj w błąd
    ludzi publicznie.

    > Jeśli uważasz inaczej - wskaż przepis.

    Przykro mi, ale na szczęście nie mam potrzeby szukania, bo problem już mnie
    nie dotyczy, jako że sam administruję swoim domem.
    Więc musisz sam lekcję odrobić jeśli tak bardzo Cię to zajmuje, a na słowo
    wierzyć nie chcesz.

  • 25. Data: 2010-05-28 13:17:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Pete pisze:

> [...]
    > ogóle pakietu socjalnego.
    > Jest tylko basic za ca 50 PLN.
    >
    > I nie mają żadnej konkurencji na osiedlu.

    U nie w Lublinie to się nie nazywa pakietem tylko kosztuje chyba 5-7 zł
    i jest pobierane jako konserwacja kabla w czynszu.
    Piakietami się dawno nie interesowałem ale chyba najtańszy też koło 50 zł.

  • 26. Data: 2010-05-29 15:03:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.05.10 10:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Praktyka to są postanowienia sądów czy UKE, a nie wyczyny spółdzielni.

    Link.
    Inaczej łżesz jak pies.

    > Twoja niewiedza nie jest źródłem niczego, więc chociaż nie wprowadzaj w
    > błąd ludzi publicznie.

    Link.
    Inaczej łżesz jak pies.

> [...]
    > mnie nie dotyczy, jako że sam administruję swoim domem.
    > Więc musisz sam lekcję odrobić jeśli tak bardzo Cię to zajmuje, a na

    To ty tak twierdzisz i udowodnij swoją tezę.
    Linkiem.
    Inaczej łżesz jak pies.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2010-05-30 10:55:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Link.
    > Inaczej łżesz jak pies.

    > Link.
    > Inaczej łżesz jak pies.

    PLONK WARNING
    Pyskować to sobie szczeniaku możesz tatusiowi, może od razy przez pysk
    dostaniesz.

  • 28. Data: 2010-05-30 16:07:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 30.05.10 12:55, Cavallino pisze:

    > PLONK WARNING
    > Pyskować to sobie szczeniaku możesz tatusiowi, może od razy przez pysk
    > dostaniesz.

    Ooo, argumenty się skończyły, więc zaczęły się osobiste wycieczki...
    Mamusia kolacji nie zrobiła, czy tatuś dał w łeb za pisanie głupot?

    I plonkuj sobie gówniarzu. A nie musisz już odpowiadać, bo na grupie
    wszyscy wiedzą, że z gęby sobie robisz gówno i za nic nie masz honoru.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2010-05-30 16:47:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ooo, argumenty się skończyły,

    Owszem, od razu jak ktoś wyjeżdża z czymś takim jak Ty, to należy
    przystępować do krojenia mu dupska paskiem, dalsza dyskusja sensu nie ma.
    Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
    A następnym razem jak będziesz czegoś od kogoś oczekiwać (w sensie że odwali
    za Ciebie jakąś robotę), to zacznij od słowa "proszę".

  • 30. Data: 2010-05-30 17:01:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > instalację zbiorczą naziemną musi zapewnić w pakiecie socjalnym dostęp
    > do wszystkich programów dostępnych naziemnie.

    Albo zezwolić na prywatne anteny.
    Ciekawie ten temat opisano np. tutaj:
    http://www.forumbrzeg.pl/ppadd/viewtopic.php?t=17977