  • 1. Data: 2010-05-22 09:11:22
    Temat: TNK HD gdzie w warszawie?
    Od: "kss" <k...@n...pl>

    Witam
    Chcialbym dzisiaj zakupic w warszawie tnk hd, bylem w MM i Euro i nie maja
    jeszcze. Czy na wolumenie jest juz do kupienia?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-23 12:40:26
    Temat: Re: TNK HD gdzie w warszawie?
    Od: crazy <c...@g...pl>

    kss pisze:
    > Witam
    > Chcialbym dzisiaj zakupic w warszawie tnk hd, bylem w MM i Euro i nie maja
    > jeszcze. Czy na wolumenie jest juz do kupienia?
    > Pozdrawiam

    http://satkurier.pl/news/55283/telewizja-na-karte-hd
    -od-17-maja.html

    "Sieć dystrybucyjna telewizji na kartę HD obejmować będzie swoim
    zasięgiem teren całej Polski i oparta będzie na ponad 2000 punktach
    dystrybucyjnych. W jej skład wejdą zarówno punkty sprzedaży telewizji
    nowej generacji n, sieci Avans, EURO RTV AGD, Neonet, Media Expert,
    Media Markt, Saturn Planet, Partner RTV AGD, MIX Electronics oraz
    najlepsze punkty specjalizujące się w sprzedaży sprzętu związanego z
    usługami cyfrowej telewizji satelitarnej.
    Przedsprzedaż telewizji na kartę HD zaczyna się już 21 maja 2010 roku,
    dzięki czemu wszyscy fani piłki nożnej będą mogli skorzystać z unikalnej
    okazji śledzenia najważniejszych rozgrywek piłkarskich świata w jakości HD.
    Komercyjny start projektu - wraz ze wszystkimi funkcjonalnościami -
    nastąpi 1 września 2010 roku."

    Poszukaj se na Allegro.

  • 3. Data: 2010-05-31 21:45:45
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "kss" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chcialbym dzisiaj zakupic w warszawie tnk hd, bylem w MM i Euro i nie maja
    > jeszcze. Czy na wolumenie jest juz do kupienia?
    > Pozdrawiam

    Daj sobie spokój, dla nich SD to 430 lini ... nie
    chcę nawet wiedzieć ile lini w/g nich liczy HD.

    Tomy M.