    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kablówka i pakiet socjalny?
    Date: Fri, 28 May 2010 10:28:03 +0200

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:htnl6g$778$2@news.dialog.net.pl...

    > Jakoś praktyka odbiega od tego, co piszesz.

    Praktyka to są postanowienia sądów czy UKE, a nie wyczyny spółdzielni.

    > Moje zdanie jest zatem - nie ma takiego obowiązku.

    Twoja niewiedza nie jest źródłem niczego, więc chociaż nie wprowadzaj w błąd
    ludzi publicznie.

    > Jeśli uważasz inaczej - wskaż przepis.

    Przykro mi, ale na szczęście nie mam potrzeby szukania, bo problem już mnie
    nie dotyczy, jako że sam administruję swoim domem.
    Więc musisz sam lekcję odrobić jeśli tak bardzo Cię to zajmuje, a na słowo
    wierzyć nie chcesz.