    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kablówka, a podłšczenie komputera. Różnica potencjałów.
    Date: Tue, 14 Sep 2010 19:13:55 +0000 (UTC)

    Pan J.F napisał:

    > Ale to przetworniczka. Dorzuc do tego reszte ukladu i zacznie byc
    > kiepsko.

    Dla kogo kiepsko? Jak czemuś od tego zaczyna robić się kiepsko, to to
    coś jest kiepskie. Nie może tak być, że od włączenia uządzenia nie do
    takiego gniazdka jak potrzeba, innemu urządzeniu robi się kiepsko.
    Jeśli się robi, to to urządzenie jest do dupy. Albo normy są do dupy.

    > To akurat jest dosc pozytywne.

    Jak jest bolec, to jest to pozytywne. Ale że musi byc wszędzie -- to
    już nie.

    A nie powinno ich być.

    --
    Jarek