-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable rozruchowe
Date: Tue, 23 Jan 2018 17:02:45 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 7
Message-ID: <p47mb3$suv$15@node1.news.atman.pl>
References: <j...@4...net>
<6...@g...com>
<p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<0...@g...com>
<p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
<p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
<p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
<p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1516723363 29663 83.142.196.21 (23 Jan 2018 16:02:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jan 2018 16:02:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623218
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.01.2018 o 16:30, viktorius pisze:
> Anyway, uważam (jak sirapacz), że ważny jest przyrost prędkości
> obrotowej w jednostce czasu (różniczki ehh).
Wiec przy redukcji są większe. Z dwóch tysi do jakiś 4,5 w ułamku sekundy.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.18 17:02 RadoslawF
- 23.01.18 19:20 RadoslawF
- 23.01.18 19:30 Shrek
- 23.01.18 20:04 Shrek
- 23.01.18 20:19 m4rkiz
- 23.01.18 20:31 sirapacz
- 23.01.18 20:42 sirapacz
- 23.01.18 21:31 Shrek
- 24.01.18 05:19 Zenek Kapelinder
- 24.01.18 08:47 sirapacz
- 24.01.18 08:49 sirapacz
- 24.01.18 10:22 Shrek
- 24.01.18 13:04 Zenek Kapelinder
- 24.01.18 13:39 T.
- 24.01.18 14:02 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=