    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Sun, 21 Jan 2018 19:32:07 +0100

    news:5a61f285$0$582$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >
    > No wlasnie chodzi o to, ze byc moze jest dobry kabel za 40 zl :-)
    >
    > J.

    Na kablu za 40zł trzeba będzie delikwenta-dawcę trzymać przez jakiś czas,
    żeby własny akumulator się doładował i dopiero da się odpalić. Ja na swoich
    kablach 16mm2 odpalam swój samóchód natychmiast, bez żadnego czekania,
    mojego akumulatora nawet mogłoby nie być. Cały prąd idzie od dawcy. Cała
    operacja to max 2 minuty. I to jest różnica :)

    Pzdr