-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Kable rozruchowe
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5...@g...com>
<kc75d6$ft8$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<kc77nb$3sm$1@mx1.internetia.pl>
<50e723bf$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<50e73b85$1@news.home.net.pl>
<50e73e8c$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
<50e74e27$1@news.home.net.pl>
<50e74f23$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<50e754a0$1@news.home.net.pl>
<6xgeeihu8hea$.1p3c09hn314pq.dlg@40tude.net>
Date: Tue, 8 Jan 2013 17:24:39 +0100
Message-ID: <34nxx44sabgt.1nv5qpn1be7tn$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.91.23
X-Trace: 1357662279 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 83.11.91.23:53454
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478556
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 8 Jan 2013 02:28:41 +0100, J.F. napisał(a):
> Dnia Fri, 04 Jan 2013 23:15:59 +0100, R2r napisał(a):
>> W dniu 2013-01-04 22:52, J.F pisze:
>>>> Zauważ, że przewody zasilające rozrusznik nie tylko same są
>>>> odpowiednio grube, ale i wszystkie miejsca połączeń mają co najmniej
>>>> podobną do ich przekroju powierzchnię czynną. Czasem wystarczy trochę
>>>> tlenków np. na klemach aby o sprawnym rozruchu można było zapomnieć.
>>>
>>> To tylko w maluchu
>> Że co?
>
> W maluchu owszem - rano zapala, po poludniu nie chce, i trzeba klemy
> czyscic. W zadnym innym aucie mi sie to nie zdarzalo.
>
>>> ... i ciekaw jestem czemu :-)
>> Jeżeli wartość prądu w każdym miejscu gałęzi [....]
>
> Ale ja o tym ze w maluchu to sie zdarzalo, a innych samochodach nie.
>
> Czemu tak ?
Jedyne co mi przychodzi o głowy to jakieś lipne klemy.
Klema się rozluźni, pokryje warstwą dieelektryka, potem jak da radę to łuk
elektryczny tą warstwę przebije, ale powodując spadki napięcia.
Bo trudno to jakoś inaczej wytłumaczyć - może jeszcze to że akumulator w
innych samochodach jakoś tam jest podgrzewany przez silnik. W maluchu nie
jest.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.13 18:34 J.F
- 08.01.13 20:48 John Kołalsky
- 08.01.13 21:24 J.F.
- 08.01.13 23:24 Axel
- 09.01.13 02:21 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=