eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • Data: 2013-01-08 17:24:39
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 8 Jan 2013 02:28:41 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dnia Fri, 04 Jan 2013 23:15:59 +0100, R2r napisał(a):
    >> W dniu 2013-01-04 22:52, J.F pisze:
    >>>> Zauważ, że przewody zasilające rozrusznik nie tylko same są
    >>>> odpowiednio grube, ale i wszystkie miejsca połączeń mają co najmniej
    >>>> podobną do ich przekroju powierzchnię czynną. Czasem wystarczy trochę
    >>>> tlenków np. na klemach aby o sprawnym rozruchu można było zapomnieć.
    >>>
    >>> To tylko w maluchu
    >> Że co?
    >
    > W maluchu owszem - rano zapala, po poludniu nie chce, i trzeba klemy
    > czyscic. W zadnym innym aucie mi sie to nie zdarzalo.
    >
    >>> ... i ciekaw jestem czemu :-)
    >> Jeżeli wartość prądu w każdym miejscu gałęzi [....]
    >
    > Ale ja o tym ze w maluchu to sie zdarzalo, a innych samochodach nie.
    >
    > Czemu tak ?

    Jedyne co mi przychodzi o głowy to jakieś lipne klemy.
    Klema się rozluźni, pokryje warstwą dieelektryka, potem jak da radę to łuk
    elektryczny tą warstwę przebije, ale powodując spadki napięcia.

    Bo trudno to jakoś inaczej wytłumaczyć - może jeszcze to że akumulator w
    innych samochodach jakoś tam jest podgrzewany przez silnik. W maluchu nie
    jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: