eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym aku › Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@4...net>
    <a...@g...com>
    <jtalbfdyax9y.1a1ba0tx52riz$.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <pgo4i7$m86$1@node1.news.atman.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Wed, 27 Jun 2018 23:57:37 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pgo4i7$m86$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5b340854$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
    X-Trace: 1530136660 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 592 37.128.4.7:2214
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634851
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-24 o 14:58, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2018-06-24 o 14:28, Zenek Kapelinder pisze:
    >
    >> Myslec mozesz Ty ja wiem ze nie pobiera duzego pradu w takiej sytuacji
    >> a jedynie spoczynkowy.
    >
    > Znanym problemem w tych nowoczesnych gównianych samochodzikach jest
    > gaśnięcie przy manewrach parkingowych. Wbrew pozorom wspomaganie
    > (plus inne osiągnięcia motoryzacyjne na prąd) pobierają więcej prądu
    > niż myślisz i niż przewidzieli projektanci.


    Bzdura. Alternator z uwagi na większe obciążenie zaczyna stawiać nagle
    opór fizyczny dla silnika a ten, (najczęściej małej pojemności
    skokowej/mocy) nie zdąży skompensować obrotów (komputer) i silnik
    gaśnie. Przy większych silnikach (moc) ten efekt nie występuje.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: