-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.nntp.ams1
.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
Date: Thu, 21 Jun 2018 22:06:45 +0200
Message-ID: <6...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1529611604 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 624 82.143.187.50:61600
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634323
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 21 Jun 2018 18:28:25 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> W dniu .06.2018 o 18:04 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
>> Jeden niuans jest - jak u dawcy alternator np 70A, a biorca bierze 200A
>> dlugo i namietnie ?
>
> ile to "długo"? - 5min?
Raczej nie, tyle to rozrusznik i kable nie wytrzymaja.
>> Co prawda na wolnych obrotach to altek nie da nawet 30, wiec nic sie nie
>> spali.
>> Nawet przy wysokich obrotach wydajnosc pradowa ograniczona, i nawet jak
>> w aku dawcy napiecie spadnie do 9V, to altek nie powinien byc
>> przeciazony ...
>
> ano właśnie.
> A jak dawca grzeje sobie np świece (100A), pracują wtryski 10-15A każdy,
> działa ogrzewanie wszystkich foteli (na bogato), lusterek i tylnej szyby,
> chodzi oczywiście wentylator i wszystkie światła - to wszystko oczywiście
> na postoju (kierownik z pasażerami grzeją sobie dupy i czekają aż im szyby
> odmarzną) to myślisz, że ile prądu idzie z akumulatora? - psuje się coś? -
> przecież to normalny stan auta.
Ale rozrusznik sie nie kreci. I swiece zaraz zgasna.
A do reszty altek dobrany.
> Wystarczy, że kierownik dodatkowo ruszy
> kierownicą i do całkowitego poboru dokłada się jakieś dodatkowe 80-120A...
Ciekawe ... jakby tak przytrzymac kierownice na parkingu ... chyba
maja jakies zabezpieczenie ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.18 22:21 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 01:11 Malkoit
- 22.06.18 03:24 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 03:27 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 07:44 Malkoit
- 22.06.18 08:59 adam
- 22.06.18 09:23 tck
- 22.06.18 09:48 J.F.
- 22.06.18 14:49 LordBluzg(R)
- 22.06.18 17:13 Zenek Kapelinder
- 22.06.18 18:09 Malkoit
- 22.06.18 20:54 Adam
- 22.06.18 22:15 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:22 LordBluzg(R)
- 22.06.18 22:24 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=