eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym akuRe: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.nntp.ams1
    .giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
    .pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 22:06:45 +0200
    Message-ID: <6...@4...net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1529611604 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 624 82.143.187.50:61600
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634323
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 21 Jun 2018 18:28:25 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > W dniu .06.2018 o 18:04 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
    >> Jeden niuans jest - jak u dawcy alternator np 70A, a biorca bierze 200A
    >> dlugo i namietnie ?
    >
    > ile to "długo"? - 5min?

    Raczej nie, tyle to rozrusznik i kable nie wytrzymaja.

    >> Co prawda na wolnych obrotach to altek nie da nawet 30, wiec nic sie nie
    >> spali.
    >> Nawet przy wysokich obrotach wydajnosc pradowa ograniczona, i nawet jak
    >> w aku dawcy napiecie spadnie do 9V, to altek nie powinien byc
    >> przeciazony ...
    >
    > ano właśnie.
    > A jak dawca grzeje sobie np świece (100A), pracują wtryski 10-15A każdy,
    > działa ogrzewanie wszystkich foteli (na bogato), lusterek i tylnej szyby,
    > chodzi oczywiście wentylator i wszystkie światła - to wszystko oczywiście
    > na postoju (kierownik z pasażerami grzeją sobie dupy i czekają aż im szyby
    > odmarzną) to myślisz, że ile prądu idzie z akumulatora? - psuje się coś? -
    > przecież to normalny stan auta.

    Ale rozrusznik sie nie kreci. I swiece zaraz zgasna.
    A do reszty altek dobrany.

    > Wystarczy, że kierownik dodatkowo ruszy
    > kierownicą i do całkowitego poboru dokłada się jakieś dodatkowe 80-120A...

    Ciekawe ... jakby tak przytrzymac kierownice na parkingu ... chyba
    maja jakies zabezpieczenie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: