  • 21. Data: 2011-05-06 01:54:57
    Temat: Re: Kable do klem.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2011 00:06:46 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Mam doświadczenia z kablami z marketów - takowych bym nie
    >zastosował ... grubość kabla jak mój kciuk - miedzi co kot
    >napłakał. Jak już robić kable to "po piździe" takie żeby mieć
    >gwarancję w razie "niemożności" odpalenia, że to nie kable są
    >przyczyną.

    Nie wiem czy pamietasz jak ci beemke odpalalem.
    Kabli bylo po 3m, do tego 4 krokodyle i co - i odpalila bez szemrania,
    a kabelki byly 16 czy nawet 10 mmkw.

    >Koszt zwiększasz sumarycznie o 20 PLN, a spokój - rzecz bezcenna.

    Ale koszt wykonania rosnie, bo wiecej miedzi do zamocowania :-)
    No chyba ze w klemach masz otwor 35, i zamocowac kabel 16mm to jest
    problem :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-05-06 02:21:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-05 20:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bedzie ciezko potem zaizolowac.

    Co ciężko zaizolować? Oczko przykręcone do rozrusznika albo klemy? Po co?

    > Izolacja z kabla zejdzie :-(

    Oryginalna izolacja zejdzie? No co Ty, to dla upartych włożyć w peszle.

    mm2-i1587591806.html

    > mocowanie kabli fachowe, ale te klemy sie jakos potem rygluje ?

    Tak, z boku wkręca się inbusa 5mm, który całość zaciska.

    > Albo wybrac z jakiegos zlomu gotowe.

    Można i tak ale wtedy ma się stare parchy ciekawe z czym mniej roboty.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 23. Data: 2011-05-06 02:42:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-06 01:54, J.F. pisze:

    > Nie wiem czy pamietasz jak ci beemke odpalalem.
    > Kabli bylo po 3m, do tego 4 krokodyle i co - i odpalila bez szemrania,
    > a kabelki byly 16 czy nawet 10 mmkw.

    a , panie ... pamięć szwankuje :) ... Właśnie ze szemraniem było
    ... sapała, że brak prądu po podpięciu. A ja ostatnio "dużymi"
    kablami odpalałem dużego diesla z małej benzyny :) ... Po
    zapięciu kabli benzymna mało nie zgasła, jak padnięty aku
    "siorbnął" to co potrzebował + rozruch dużego diesla :)

    > Ale koszt wykonania rosnie, bo wiecej miedzi do zamocowania :-)
    > No chyba ze w klemach masz otwor 35, i zamocowac kabel 16mm to jest
    > problem :-)

    Ale co ? Wolisz dać 40 PLN i mieć gówno, czy dać 60 PLN i mieć
    sprzęt nie do zajebania ?

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 24. Data: 2011-05-06 08:46:30
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.05.2011 00:16, Michał Gut pisze:
    > kiedys w lokalnym sklepie moto kupilem porzadne kable (odpalalem na nich
    > auto nawet jak nie dawaly rady inne oraz odpalilem punciakiem stara z
    > zasiarczonymi akumulatorami:))))))))
    Zawsze mi się wydawało że star ma instalacje 24V, jakim cudem odpalił z
    12V? tym bardziej że sam stwierdzasz że miał akumulatory(w liczbie mnogiej)

  • 25. Data: 2011-05-06 08:54:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-05, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Mam doświadczenia z kablami z marketów - takowych bym nie
    > zastosował ... grubość kabla jak mój kciuk - miedzi co kot
    > napłakał.

    Z rozruchowymi to tak jest, ale jak w markecie budowlanym weźmiesz
    przewód z działu elektrycznego to będzie miał właściwy przekrój.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 26. Data: 2011-05-06 10:04:18
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    wiadomości news:c1.01.3QQRsw$0LY@mike.oldfield.org.pl...

    > Lutować, zaizolować koszulką termokurczliwą (najlepiej 2-3 warstwy jedna
    > na
    > drugą.

    a ja bym sie zorientowal jak dlugie sa te dotychczasowe i jaki dostep jest
    do rozrusznika i miejsca gdzie podpieta jest masa- moze zamiast rzezbic w
    g..nie zrobic nowe, dluzsze i wymienic?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 27. Data: 2011-05-06 10:05:28
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Albercik"

    > Zawsze mi się wydawało że star ma instalacje 24V, jakim cudem odpalił
    > z 12V? tym bardziej że sam stwierdzasz że miał akumulatory(w liczbie
    > mnogiej)

    A Stary 660 nie miały czasem instalacji 12V ?

  • 28. Data: 2011-05-06 10:46:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 10:04, tck pisze:

    > a ja bym sie zorientowal jak dlugie sa te dotychczasowe i jaki dostep
    > jest do rozrusznika i miejsca gdzie podpieta jest masa- moze zamiast
    > rzezbic w g..nie zrobic nowe, dluzsze i wymienic?

    O właśnie, o tym od początku mówię ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 29. Data: 2011-05-06 12:31:02
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > długie, zarówno plusowy jak i minusowy, z porządnie zalanymi ołowianymi
    > klemami i zaprasowanymi oczkami od strony startera i masy.

    Z nudów zapytałem o takie kable w sklepie
    http://auto_fosa.firmacja.pl/
    Są kable, długi plusowy 59zł, krótki minusowy chyba 12zł

  • 30. Data: 2011-05-06 18:20:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A Stary 660 nie miały czasem instalacji 12V ?

    ten mial 24v
    jeden podladowalem najpierw z kwadrans(z punciaka) a potem do drugiego kable
    i jakos ruszyl. jak probowalismy ladowac jeden i drugi i uruchamiac to nie
    dalo sie:) z drutami i owszem:)