  • 1. Data: 2011-05-05 12:05:33
    Temat: Reklamacja naprawy lakierniczej w ASO
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Czesc

    Jakis czas temu sasiadka przytarla mi drzwi. Naprawa - lakierowanie -
    bezgotowkowo z jej OC w ASO.

    Jednak po naprawie jest slad, drzwi sa odrobine jasniejsze niz sasiadujace
    elementy, szczegolnie to widac w sloncu.

    Czy jest o co kruszyc kopie z ASO, zeby poprawili lakierowanie, czy sprawa z
    gory bez szans na wygrana - bo sie wykreca, ze zawsze bedzie roznica przy
    kilkuletnim lakierze?

  • 2. Data: 2011-05-05 12:08:20
    Temat: Re: Reklamacja naprawy lakierniczej w ASO
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-05-2011 o 12:05:33 pablo eldiablo <j...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > sprawa z
    > gory bez szans na wygrana - bo sie wykreca, ze zawsze bedzie roznica przy

    od tego jest cieniowanie, jak widać to podjechać i zobaczyć co powiedzą.
    Jak problemy to napisać pismo reklamacyjne.

  • 3. Data: 2011-05-05 14:03:19
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Lakierowałem drzwi w swoim i nic nie widać. Nie w ASO ale u Pana Miecia, który
    ma lakiernie.

  • 4. Data: 2011-05-05 14:36:26
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mz <2...@w...pl> napisał(a):

    > Lakierowałem drzwi w swoim i nic nie widać. Nie w ASO ale u Pana Miecia, który
    > ma lakiernie.

    No wlasnie - ja wiem, ze sie da. A jak oddaje samochod do ASO, to powinien
    wyjechac jak z fabryki. Tylko niestety mam tez swiadomosc, ze ASO bedzie robic
    wszystko, zeby sie wykrecic.

    Nic, trzeba bedzie podjechac i pewnie troche nerwow stracic... ;/

  • 5. Data: 2011-05-05 15:35:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-05 14:36, pablo eldiablo pisze:

> [...]
    > wszystko, zeby sie wykrecic.
    >
    > Nic, trzeba bedzie podjechac i pewnie troche nerwow stracic... ;/

    Napisz potem, czym to się zakończyło, może komuś się przyda.

    A.

  • 6. Data: 2011-05-05 16:28:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-05-2011 o 14:36:26 pablo eldiablo <j...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    >Nic, trzeba bedzie podjechac i pewnie troche nerwow stracic... ;/

    Spokojnie, najpierw jedź i pogadaj, jak faktycznie to widać to nie powinni
    robić problemów.

    Jak będą zbywać napisz reklamację, dopisz że oddając auto do naprawy w ASO
    liczyłeś na profesjonalną robotę.

  • 7. Data: 2011-05-05 17:22:09
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > No wlasnie - ja wiem, ze sie da. A jak oddaje samochod do ASO, to powinien
    > wyjechac jak z fabryki.

    lakierowanie w ASO i jakość jak z fabryki? wolne żarty...
    chociaż ...może da się w ASO ale takim, które samo nie robi napraw, a ma
    umowę z lakiernikiem (nie mylić z malarzem) który ma mieszalnik i fachowców
    którzy znają się na robocie,

    brat

  • 8. Data: 2011-05-05 18:42:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał
> [...]
    > napraw, a ma umowę z lakiernikiem (nie mylić z malarzem) który ma
    > mieszalnik i fachowców którzy znają się na robocie,

    No i tak zazwyczaj bywa, a patrzac na cene ASO to lakiernik
    powinien byc wysokiego lotu, a lakier oryginalny.

    A potem powiedza ze to naprawde oryginalny lakier, nowa czesc jest
    taka jakby z fabryki wyjechala, a teraz pare miesiecy, kilka myc i
    woskowan i beda wygladaly tak samo :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-05-05 20:10:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A potem powiedza ze to naprawde oryginalny lakier, nowa czesc jest taka
    > jakby z fabryki wyjechala, a teraz pare miesiecy, kilka myc i woskowan i

    To niech kilka razy nawoskują i umyją i jak już będzie wyglądał tak samo
    oddadzą :-)

  • 10. Data: 2011-05-05 21:32:14
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > No i tak zazwyczaj bywa, a patrzac na cene ASO to lakiernik powinien byc
    > wysokiego lotu, a lakier oryginalny.

    powiem tak, znam dwa przykłady ASO (dwóch różnych marek) które nie miały u
    siebie lakierni więc zlecały naprawy blacharsko-lakiernicze firmie
    zewnętrznej - przy czym jedna z nich była rzeczywiście mistrzem świata
    (marka pod względem klienteli dość wymagająca) w jakości napraw, drugi
    zakład może nie był mistrzem pod wzg. jakości w sensie np. położenia
    lakieru - natomiast byli równie dobrzy pod wzg. doboru odcieni lakieru
    (trudno było dopatrzeć się różnic w elementach nawet pod świetlówkami), w
    obu przypadkach efekty końcowe były bardzo dobre i nie było się do czego
    przyczepić nawet osobom z okiem bardziej wyczulonym na dyskretne różnice w
    odcieniach,
    pozostałe ASO które znam albo zlecały paprokom zewnętrznym albo robiły u
    siebie - z równie żałosnym skutkiem (robili najczęściej młodzi pracownicy
    lub uczniowie), więc tak na prawdę kwestia szczęścia gdzie się trafi,

    brat