  • 31. Data: 2011-05-06 20:44:42
    Temat: Re: Kable do klem.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2011 02:42:31 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >a , panie ... pamięć szwankuje :) ... Właśnie ze szemraniem było
    >... sapała, że brak prądu po podpięciu. A ja ostatnio "dużymi"
    >kablami odpalałem dużego diesla z małej benzyny :) ...

    ALE twoja beemka to 2.5D, a ja wtedy .. nie przyjechalem scierka ?
    Czyli malym gazem :-)

    >Ale co ? Wolisz dać 40 PLN i mieć gówno, czy dać 60 PLN i mieć
    >sprzęt nie do zajebania ?

    Widzisz - wydaje mi sie za 40 zl mozna miec calkiem dobry sprzet, a
    skoro nie widac roznicy to po co przeplacac :-)
    A i za 60 pln mozesz miec g*, jesli nie potrafisz porzadnie kabla
    zacisnac.

    Oczywiscie jak pisalem moze tez byc i odwrotnie - wydasz 40 zl,
    skrecisz kleme do oporu, a tu kabelek wylata :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-05-06 20:52:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2011 02:21:23 +0200, Lewis wrote:

    >Co ciężko zaizolować? Oczko przykręcone do rozrusznika albo klemy? Po co?

    wydawalo mi sie ze Iglo chcial kabel przedluzac - tzn nie schylac sie
    do rozrusznika, tylko zdjac/odciac kleme, zamontowac oczko, zrobic
    drugi kawalek z klema i oczkiem, oczka skrecic.
    w zasadzie poprawnie, ale nie powinny sie nieizolowane przewodniki pod
    napieciem poniewierac po aucie.

    >Oryginalna izolacja zejdzie? No co Ty, to dla upartych włożyć w peszle.

    Izolacja to chyba z PVC, on mieknie przy 70-80 C.

    Upierdliwe troche.

    J.

  • 33. Data: 2011-05-07 09:02:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-06 20:52, J.F. pisze:

> [...]
    > drugi kawalek z klema i oczkiem, oczka skrecic.
    > w zasadzie poprawnie, ale nie powinny sie nieizolowane przewodniki pod

    Ale zrobienie nowego kabla od a do z nie wyjdzie dużo drożej a znacznie
    lepiej.

    > Izolacja to chyba z PVC, on mieknie przy 70-80 C.

    U mnie nie ma z tym problemu nagrzewany palnikiem zaczyna się topić dość
    późno

    > Upierdliwe troche.

    Czy ja wiem, mi to problemu nie sprawia a klema trzyma się bardzo
    dobrze. Wg mnie dużo wygodniej niż normalna klema skręcana śrubą na
    końcu klemy

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 34. Data: 2011-05-07 09:55:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 07 May 2011 09:02:58 +0200, Lewis wrote:

    >Ale zrobienie nowego kabla od a do z nie wyjdzie dużo drożej a znacznie
    >lepiej.

    Oczywiscie, tylko kolega mial chyba inna koncepcje, ktora prostowalem
    :-)

    >U mnie nie ma z tym problemu nagrzewany palnikiem zaczyna się topić dość
    >późno

    no coz, ja mam doswiadczenie z cienszymi kabelkami i lutownica -
    wesolo nie jest.

    J.

  • 35. Data: 2011-05-09 22:36:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 10:04:18 +0200, tck napisał(a):

    > a ja bym sie zorientowal jak dlugie sa te dotychczasowe i jaki dostep jest
    > do rozrusznika i miejsca gdzie podpieta jest masa- moze zamiast rzezbic w
    > g..nie zrobic nowe, dluzsze i wymienic?

    Powodzenia. Ja jestem leniwy.

    --