eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2ebb7c$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgqbk5$6cm$3@news.mixmin.net>
    <5b313505$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgusj9$9si$4@news.mixmin.net>
    <5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Wed, 27 Jun 2018 17:55:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ph05p7$d2v$3@news.mixmin.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5b33b37b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
    X-Trace: 1530114939 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 608 37.128.4.7:2580
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3196
    X-Received-Body-CRC: 532716193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634828
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-27 o 15:59, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:5b336136$0$620$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2018-06-27 o 03:55, Malkoit pisze:
    >>>
    >>> Problemem jest mozliwość uszkodzenia alternatora przy mozliwym
    >>> przeciążeniu prądowym w warunkach uruchamiania innego
    >>> samochodu.
    >>> Udowodnij, że producent przewidział takie uruchamianie
    >>> i zabezpieczył alternator.
    >
    >> Udowodnij że z alternatora popłynie wiekszy prąd niż wartość nominalna
    >> (maksymalna).

    > Jeżeli może popłynąć prąd nominalny to również może popłynąć prąd większy
    > od nominalnego; wystarczy że obciążenie alternatora będzie większe od
    > przewidzianego przez projektanta,  np. uruchamiany silnik innego samochodu.
    >

    Nie, debilu. Prąd maksymalny jest określony przez cewkę wzbudzenia,
    przekrój drutu stojana, ilość zwojów i obroty. Równie dobrze możesz se
    napisać że jak bateryjka ma 1,5V i 200mA to jak ją bardziej obciążysz to
    odda 2V i 05A a jak ją rozpędzisz powyżej prędkości światła to ci cofnie
    czas do mezozoiku.

    Jebniesz się w końcu w ten głupi łeb i przestaniesz dupę zawracać?

    Kurwiu głupi, jesli możesz podnieść 50KG to jeśli ci włoże worek cementu
    na łeb to podniesiesz 100kg?

    Spierdalaj, pojebie.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: