-
X-Received: by 2002:a0d:d386:: with SMTP id v128-v6mr932046ywd.1.1529917076942; Mon,
25 Jun 2018 01:57:56 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:d386:: with SMTP id v128-v6mr932046ywd.1.1529917076942; Mon,
25 Jun 2018 01:57:56 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h2-v6no
2650556qtp.0!news-out.google.com!a20-v6ni815qtj.1!nntp.google.com!h2-v6no265055
1qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 25 Jun 2018 01:57:56 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5b30747f$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
<pgkpk6$am4$4@news.mixmin.net>
<5b2e1c1b$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<pglq2b$si9$4@news.mixmin.net>
<1...@g...com>
<X...@l...net>
<2...@g...com>
<5b30747f$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Kable. Regulator.
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 25 Jun 2018 08:57:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 31
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634618
[ ukryj nagłówki ]On Monday, June 25, 2018 at 6:50:10 AM UTC+2, Uzytkownik wrote:
> Zamiast pierd...ć głupoty to douczył byś się czym jest oporność
> wewnętrzna źródła i dlaczego moc podczas zwarcia lub dużego obciążenia
> wydziela się w tym źródle zamiast w odbiorniku.
Tak wyglada np. zwarcie akumulatora
prad zwarcia = napiecie(czyli SEM aku)/ opor (w tym wypadku opor zrodla)
z pradnica jest jednak toche inaczej
po pierwsze nie opor tylko reaktancja
napiecie (SEM) pradnicy w stanie zwarcia nie bedzie ~14V tylko znacznie mniej
pracujac jako zrodlo pradowe osiagnie jakis tam prad i tyle...
zeby wydzielilo sie wiecej ciepla prad ten musialby byc wyzszy niz max, a to sie nie
stanie, dodatkowo podczas odpalanie mozna dodac troche gazu, ale obroty pradnicy i
tak sa dalekie od maksymalnych.
charakterystyki zwarcia mozna znalezc np. tu
http://www.old.imnipe.pwr.wroc.pl/SkryptME/cw21.htm
"Charakterystyka ta jest linią prostą, gdyż SEM odpowiadająca strumieniowi w
szczelinie maszyny podczas stanu zwarcia nie przekracza 10 - 15% wartości napięcia
znamionowego przy Iaz = In. Obwód magnetyczny pozostaje zatem nienasycony, a
reaktancja synchroniczna ma wartość stałą."
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.18 11:08 Malkoit
- 25.06.18 11:58 J.F.
- 25.06.18 12:02 J.F.
- 25.06.18 12:59 Uzytkownik
- 25.06.18 13:40 Uzytkownik
- 25.06.18 14:01 Zenek Kapelinder
- 25.06.18 14:09 Zenek Kapelinder
- 25.06.18 14:25 Adam Wysocki
- 25.06.18 14:38 Adam Wysocki
- 25.06.18 15:17 Adam Wysocki
- 25.06.18 16:05 J.F.
- 25.06.18 20:31 LordBluzg(R)
- 25.06.18 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 20:47 RoMan Mandziejewicz
- 25.06.18 20:50 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida