eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKabel i ADSL › Re: Kabel i ADSL
  • Data: 2017-05-25 10:17:28
    Temat: Re: Kabel i ADSL
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 09:54:18 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Zmieniłem kabel łączący router z linią. I czy z tym łączyć nagminne
    > zrywanie synchronizacji modemu (Livebox)?
    > Poprzednio odcinek przyłącze na budynku-modem miało jakieś 2 mb.
    > Połączone tym co dali do modemu.
    > Teraz modem przeniosłem piętro wyżej. Kupiłem 10 mb przedłużacz tel. ( w
    > renomowanym markecie :-) ) obciąłem jedną wtyczkę i podłączyłem do
    > przyłącza z myślą, że będzie ok. A nie jest.
    >
    > Bym nie pytał, ale jednoznacznie nie potrafię połaczyć faktu zmiany
    > kabla z problemami.
    >
    > Nawet dla próby nie mogę powrócić do poprzedniego połączenia.
    > Trzeba kupić kabel nowy, ale jaki? Muszę to zacisnąć we wtyczce.
    > O co pytać w hurtowni z kablami? Kabel ta zewnątrz wystaje jakieś 20 cm.
    >
    > No dobra... wysyłam bo po resecie mam internet przez chwilę. :-)
    > Mam łącze 6 Mb, a tyle pokazuje modem pobieranie/wysyłanie:
    > 2824 Kb/s (Intlv[LP0]) 160 Kb/s (Intlv[LP0])
    >
    >


    Kabel moze byc nawet zwykla skretka cat5.

    Te telefoniczne są takie se bo to takie cienkie druciki na nitce. Ich sie nie daje
    lutować a zaciskanie czasem nie wychodzi dobrze.
    Ja stosuje zwykla skretke miedziana.

    Sprawdz czy laczenia masz dobre.
    Sprawdz parametry dsl jak tłumienie i moc odbierana oraz ilosc bledow crc.

    Jak masz bledy crc to najpewniej gdzieś kabel felerny.
    Moze byc tez feler z modemem. Warto sprawdzic na innym.



    Moje boje:
    Miałem neostrade i działała stabilnie. Po jakims czasie zaczela szwankowac.
    Po długich bojach okazalo sie ze modem umierał w bólach.
    Najpierw mu pomogła zmiana na inny rodzaj synchronizacji. Potem jakies delikatne
    dłubanie w kablach - polutowałem łączenia.
    A potem umarł juz na twardo.
    Po kupnie nowego internet stabilny jak skała.

    I druga historia:
    Ten nowszy modem po jakims czasie zaczal glupiec. Nie pomogła zmiana synchronizacji,
    nie pomogły zmiany kabla.
    Nie pomogło poczekanie az deszcz zniknie i zrobi sie sucho.


    Dzwonilem do tepsy, wyjasnilem co i jak.
    Przyjeli reklamacje. Dzwoni ludek techniczny lokalny. Pyta czy jest źle.
    No to patrze i widze ze jest źle.
    Mowie ze nadal kicha, to gostek mówi ze w takim razie przyjedzie ale za to se policzy
    bo za przyjazd musi skasowac. Pyta czy jest źle. Sprawdzam i widze ze jest źle nadal
    (gupio pyta bo widzi u siebie na dlsam-ie to samo). Mowi ze przyjedzie.
    Odkladam sluchawke, patrze na lampki w modemie i widze ze traci synchro a po chwili
    je lapie i juz zostaje.

    Gostek przyjezdza ze swoim liveboxem, podpina i juz wiem ze bedzie dobrze bo pewnie
    zresetowal dslam-a.

    Jak pokazalem mu statystyki które mialem w nagiosie zbierane to powiedzial ze w takie
    to tylko geeki patrza. On puszcza youtube w hd i jak dziala to dziala.

    Ale z dobroci serca mi zostawil 40m kabla abym sobie wymienil w domu.

    Wymienilem kabel ale wiele nie poprawilo ale od tego czasu siec mam relatywnie
    stabilna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: