eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKabel i ADSL › Kabel i ADSL
  • Data: 2017-05-25 09:54:18
    Temat: Kabel i ADSL
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zmieniłem kabel łączący router z linią. I czy z tym łączyć nagminne
    zrywanie synchronizacji modemu (Livebox)?
    Poprzednio odcinek przyłącze na budynku-modem miało jakieś 2 mb.
    Połączone tym co dali do modemu.
    Teraz modem przeniosłem piętro wyżej. Kupiłem 10 mb przedłużacz tel. ( w
    renomowanym markecie :-) ) obciąłem jedną wtyczkę i podłączyłem do
    przyłącza z myślą, że będzie ok. A nie jest.

    Bym nie pytał, ale jednoznacznie nie potrafię połaczyć faktu zmiany
    kabla z problemami.

    Nawet dla próby nie mogę powrócić do poprzedniego połączenia.
    Trzeba kupić kabel nowy, ale jaki? Muszę to zacisnąć we wtyczce.
    O co pytać w hurtowni z kablami? Kabel ta zewnątrz wystaje jakieś 20 cm.

    No dobra... wysyłam bo po resecie mam internet przez chwilę. :-)
    Mam łącze 6 Mb, a tyle pokazuje modem pobieranie/wysyłanie:
    2824 Kb/s (Intlv[LP0]) 160 Kb/s (Intlv[LP0])

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: