  • 11. Data: 2012-08-16 01:19:18
    Temat: Re: KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkować na 2 tygodnie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 06:24, huri_khan pisze:

    > Potwierdzam, chyba najlepszym wyjściem jest zostawienie na parkingu przy
    > BP.

    Wracam do wątku i dziękuję.

    Skorzystałem z parkingu przy BP. Najtańszy nie był z wszystkich
    ofert, ale "najbliżej" i z ekspresową obsługą podwózkową w
    cenie. Jako, że leciałem z wizzairem (nie znałem
    terminala/bramki/etc - kierowca obeznany na pamięć z tabelą
    odlotów podwiózł gdzie trzeba po podaniu kierunku odlotu, pomógł
    wyładować/załadować bagaże ... Jak tylko zaparkowałem w momencie
    gdy tylko sobie zażyczyłem (po opchaniu się subwayem na BP)
    zostałem zawieziony na lotnisko, a po przylocie - po telefonie
    czekałem 4 minuty i zostałem odwieziony w cenie z powrotem na
    lotnisko.

    Bóg zapłać wszystkim suflerom.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90