-
21. Data: 2009-02-25 21:20:05
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Lovtza napisał(a):
> Ireneusz Dyłanapisal
>> Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
>> osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
>[...]
> Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.
Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
22. Data: 2009-02-25 21:21:16
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: Arni <a...@n...spam>
zbigi pisze:
> Lovtza napisał(a):
>> Ireneusz Dyłanapisal
>>> Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
>>> osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
>> [...] Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.
>
> Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
> Odleglosc mierzysz w latach? ;)
>
swietlnych :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX
-
23. Data: 2009-02-25 22:06:36
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
zbiginapisal
> Lovtza napisał(a):
>> Ireneusz Dyłanapisal
>>> Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
>>> osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
>>[...]
>> Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.
> Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
> Odleglosc mierzysz w latach? ;)
Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
uśmiał ;)
Pozdrawiam,
Lovtza
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
24. Data: 2009-02-25 22:22:17
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
Lovtza napisał(a):
> zbiginapisal
>> Lovtza napisał(a):
>>> [...]
>>> Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.
>
>> Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
>> Odleglosc mierzysz w latach? ;)
>
> Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
> uśmiał ;)
>
A w ktorym miejscu, twoim zdaniem, jest niepoprawna?
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
25. Data: 2009-02-26 10:13:05
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: Marek Borowski <m...@l...pl>
Lovtza wrote:
> zbiginapisal
>
>> Lovtza napisał(a):
>>> Ireneusz Dyłanapisal
>>>> Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
>>>> osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
>>> [...]
>>> Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.
>
>> Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
>> Odleglosc mierzysz w latach? ;)
>
> Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się
> uśmiał ;)
>
Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego
znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.
pozdr
Marek
-
26. Data: 2009-02-26 11:06:14
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: m...@p...onet.pl
> > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
> > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
>
Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od
modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy
zmianie map zapłonu na puste wydechy.
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
27. Data: 2009-02-26 11:56:37
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
Użytkownik napisał w wiadomości
>> > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
>> > jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
>>
> Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na
> złączce od
> modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić
> przy
> zmianie map zapłonu na puste wydechy.
Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
z informacjami fabryki.
Pozdrawiam
Irek i ktm-y
-
28. Data: 2009-02-27 00:25:23
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: m...@p...onet.pl
Czyli kupowałeś u Stola na ul. Włókniarzy. Jak będziesz przypadkiem w
Warszawie, daj mi znak. Umówimy się i zrobie Ci to moto. Na pewno nie
odblokowali Ci jednego bloka, są dealerem i nie mogą tego robić. Zrobię Ci to
tak, że szybko bedziesz mógł wrócić do oryginału. 190 osiąga się na 6 biegu
podkręcając go wysoko na 2 i 3. Tak jak to powinno jeździć się singielkiem.
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
29. Data: 2009-02-27 13:15:41
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: Zyga <z...@w...pl>
Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.
pzdr
-
30. Data: 2009-02-28 11:30:31
Temat: Re: KTM Duke 690
Od: BlueTWIN <t...@m...org>
Salut,
Zyga pisze:
> Powitać
> podepnę się
> Ile to to pali? w mieście.
Tyle, ile każdy motocykl tj. ile wlejesz.
p.s. nie ukrywam, że 69(0) też mi chodzi po głowie.
Zdrav,
--
BlueTWIN
no-moto, no-fun