  • 1. Data: 2009-02-24 18:28:32
    Temat: KTM Duke 690
    Od: p...@g...com

    Hej,
    Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie
    dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto
    glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
    objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

    Pozdrawiam
    Krezi

  • 2. Data: 2009-02-24 20:17:15
    Temat: Re: KTM Duke 690
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Uzytkownik <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
    > objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

    W koncu jakis konkretny wybor:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-02-24 21:30:56
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    p...@g...comnapisal

> [...]
    > glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
    > objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

    Ja jeździłem: http://www.scigacz.pl/KTM,Duke,690,4629.html

    Motocykl jest tak zajebisty, że nie chce się z niego zsiadać. Sam się
    zastanawiam nad jego kupnem. Jeśli chodzi o zastosowania o których
    piszesz, to chyba niewiele jest na rynku lepszych ofert.

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 4. Data: 2009-02-24 21:40:14
    Od: m...@p...onet.pl

    Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo,
    zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
    Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-02-24 22:08:27
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    m...@p...onet.plnapisal

> [...]
    > zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
    > Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto.

    Dokładnie tak jak mówisz, zabawa świetna. Generalnie ta seria napędów LC4
    (690) to bardzo fajna konstrukcja do codziennego użytku. Bardzo dobre
    osiągi i jak na singla bardzo dobra kultura pracy. Ponadto rozmawiałem z
    inżynierem, który to projektował i gość zarzekał się, że te silniki
    wprowadzą nowy standard jeśli chodzi o trwałość jednocylindrowców.

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 6. Data: 2009-02-24 23:47:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-24 23:08:27 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Generalnie ta seria napędów LC4 (690)

    Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".
    I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
    starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.
    Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe...
    Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu
    bardziej pasuje.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-02-25 00:08:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

    Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4
    _KTM_690_Duke.jpg.html

    > I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
    > starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

    Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

    > Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe...
    > Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu
    > bardziej pasuje.

    Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de
    facto też przeznaczone są asfalt.

  • 8. Data: 2009-02-25 00:14:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
    > http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4
    _KTM_690_Duke.jpg.html

    oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie
    odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

    > Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

    Aproksymuję ;-)

  • 9. Data: 2009-02-25 02:36:37
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    de Fresz pisze:

    /KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4
    _KTM_690_Duke.jpg.html

    > oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie
    > odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

    LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,
    w odróżnieniu od LC2, czyli chłodzonego cieczą dwutakta.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 10. Data: 2009-02-25 09:12:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir
    <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:

    > LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

    I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.