    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [KRK] osoba do pracy przy edycji zdjec [spam]
    Date: Sat, 15 Aug 2009 02:03:18 +0200

    > Lightroom mnie jakos omijal dotad, zaintrygowales mnie to tak przy okazji
    > zapytam: Czy Lightroom ma co wiecej/lepie niz PhotoShop?

    tak szybkosc. Ma narzedzia: filtr polowkowy, lokalna dosc precyzyjna korekta
    EV, efekty winiety, kupe presetow do wgrania/ustawienia, prace na wielu
    plikach i jeszcze pare innych rzeczy, ktore pozwalaja pozniej skutecznie
    nie laczac juz PSa do poprawek. Odkad przemoglem sie i zmienilem sprzet
    na szybki komputer polubilem ligtrooma i zauwazylem, ze czesto na nim
    juz poprzestaje prace nad zdjeciem. Do PSa zostawiam sobie tylko
    najtrudniejsze przypadki oraz te do dopieszczeia i konwersji do BW.

    > Czy tylko jest to dobra alternatywa dla tych ktorzy nie korzystaja z PS?

    mysle ze tak. Jedna uwaga jesli nie masz naprawde wydajnego kompa
    to nie odpalaj ligtrooma bo bedziesz sie tylko wkurzal tak jak ja kiedys.

    Roger