  • Data: 2009-08-16 22:19:15
    Temat: Re: [KRK] osoba do pracy przy edycji zdjec [spam]
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO niepoważne jest podawanie takich ofert bez ceny, conajmniej bez
    > widełek.
    > Oczywiście nie wiesz o kim mówiłem, ale jeśli miałeś na myśli ofertę pracy
    > za miskę ryżu to zdecydowanie nie była to oferta pracy dla
    > profesjonalistów. Znam też jednak i studentów, dla których takie zlecenie
    > byłoby tylko dorobieniem i pewnie by się mogli zgodzić.
    > Ale ponownie - bez konkretów nikogo Ci nie podeślę. A konkretów widać
    > unikasz jak ognia.
    > Nie mniej jednak jeśli już sobie kogoś załatwiłeś to bardzo dobrze.

    generalnie nie wiem o co Ci chodzi. Naprawde nie widze powodu
    podawac szczegułow. Podałem informacje, kto chcial
    odezwal sie i sie dowiedzial. Juz i tak nie aktualne. Oferta byla uczciwa
    wedlug mojej oceny i jest elastyczna oraz przewidziana na dluzsza stala
    wspolprace oraz w przyszlosci na pewno bedzie bardziej profitowa w
    miare rozwoju wspolpracy. Poza tym nigdzie nie pisalem, ze szukam
    profesjonalistow. Temat zamkniety.

    Roger