    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Date: Mon, 12 Jan 2009 09:19:35 +0100

    Użytkownik "ZASK" <Z...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:496a4e65$0$29397$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Chętnie bym kupił używany w dobrym stanie i w rozsądnej cenie, ale też
    > trudno na takie trafić. Jest dużo szrotów (mocno zużyte, felerne, albo po
    > wypadkach (może nie enduro, bo tu chyba wypadki są rzadzsze), itd...). Nie
    > chce się wpakować w jakieś bagno. Poza tym chce kupić na firmę (potrzebna
    > faktura VAT).

    ale widzisz w sprzętach takich jak cie interesują jak np. wr250r jest sporo
    rzeczy które są "delikatne" co za tym idzie przy jeździe na grzyby nie
    będzie problemem, ale jak zapragniesz czegoś więcej i poniesie cie ułańska
    fantazja a wierz mi że długo na to czekać nie trzeba to wywrotka taką wr w
    wersi R może być dużo bardziej kosztowna niż jak byś się wyłożył jakąś
    maszyną wyczynową. Po prostu jak patrze na wr400 u kumpla w garażu która ma
    już 9 lat i od początku ją kolega "dewastuje" to jak patrze na tą nową jego
    WR250r to wiem że nie przetrwała by roku takiej eksploatacji:) Weź to pod
    uwage żeby się nie okazało że zabawka za 20 koła lepi słabe babki z piasku.

    A i weź też pod uwage że na początku większość mówi troche po lesie i po
    łąkach, a po paru miesiacach czują że 450 jest już do ogarnięcia:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc