  • Data: 2009-01-14 14:05:20
    Temat: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Tey, a co takiego poza lusterkami i kierunkami ma R, że jest mniej odporna
    > na gleby od F?

    np bak jest metalow, co prawda osłonięty plastikami ale jednak, do tego
    ogólne wrażenie jest takie że jak bym nim pojechał w teren to by się popsuł
    zaraz. Mówie o terenie takim w jaki ja wjeźdzam. Motocykl sprawia wrażenie
    dość delikatnego. Po prostu nie jest to rajdówka tylko turystyczne endurok.
    Z minusów np. skrzynia; no ale co oczekiwać po skrzyni z motocykla
    miejskiego ( skuterowego ). Biegi wchodzą dość tempo i raczej bez sprzęgła
    ma sie wrażenie że krzywda sie dzieje. Do tego wtrysk i inne gadżety
    pododują że jak dla mnie to taka zabawka. Więc porównują R do F to jak gówno
    do czekolady:)

    Rafał
    450exc

    ps. dalej twierdze że R na grzyby super:)