  • Data: 2009-01-14 13:02:39
    Temat: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZASK" <Z...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Sluszna uwaga. Ja myślę że w pierwszym roku nie będe glebił (jazda bez
    > szaleństw) i uda mi się dotrwać końca sezonu bez crashy.

    nauka jest wtedy kiedy przełamujesz pewne granice, no bo żeby się nauczyć
    skakać to trzeba skoczyć:) żeby się nauczyć wchodzić w zakręt prawidłowo to
    musi być prędkość aby była odpowiednia dynamika ( powoli się po prostu nie
    da ), żeby się nauczyć pokonywać podjazdy to trzeba je atakować, żeby
    przejechać bezpiecznie odcinek piaszczysty to trzeba lecieć otwartym gazem,
    przykłady można mnożyć i mnożyć ale wszystkie mają jeden i ten sam mianownik
    GAZ czyli prędkość i jeszcze raz prędkość. Więc jak sobie wyobrażasz to
    opanować/naumieć się jeżdżąc pomału, po prostu się nie da. Możesz 20 lat
    jeździć w terenie pomalutku i spokojnie i nie będziesz się różnił od kogoś
    kto przez las całe życie do pracy dojeżdża bo tak ma bliżej.

    Dlatego pytałem czy sprzęt na grzyby czy do nauki:) Na grzyby WR250r spoko ,
    do nauki szkoda:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc