  • 11. Data: 2011-05-24 12:04:12
    Temat: Re: KIA Picanto - pomożecie zinterpretować kod błędu?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości
    news:4ddb81c2$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dziękuję za wyjaśnienie. Bolesny proces przyswajania nowej wiedzy już
    > rozpoczęty;).

    I to jest największy problem z gazem - żeby go posiadać trzeba ten ból
    zaliczyć.
    Ja osobiście wyleczyłem się z tego typu pomysłów, dopóki problem gazu nie
    będzie problemem gwaranta pojazdu.

  • 12. Data: 2011-05-24 12:31:11
    Od: ja <b...@b...org>

    On 24.05.2011 12:04, Cavallino wrote:
> [...]
    > zaliczyć.
    > Ja osobiście wyleczyłem się z tego typu pomysłów, dopóki problem gazu

    Trochę przekoloryzowałem. Wierzę, że problem zostanie usunięty i równie
    dobrze mógłbym nie zakładać wątku, z lenistwa jednak wybiorę się tam
    dopiero gdy będzie czekać na mnie świadectwo homologacji, czyli może
    nawet dziś.
    Moją motywacją do rozpoczęcia dyskusji była ciekawość oraz najwidoczniej
    nadmiar wolnego czasu;).

    Pozdrawiam i wszystkim dziękuję za dotychczasowy udział w topicu.

  • 13. Data: 2011-05-24 12:38:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Trochę przekoloryzowałem. Wierzę, że problem zostanie usunięty

    Nie bardzo przekolorozowałeś.
    Moje problemy z gazem zostały na grupie umiejscowione dokładnie tak jak
    pisałeś - że zechciałem ominąć proces bólu i sam się nie doktoryzowałem z
    gazu, żeby wiedzieć więcej niż gazownik.

    A ja tylko chciałem taniej jeździć, a nie doktorat robić.
    Więc trzeba było wyciągnąć wnioski, a ból nie jest słuszną drogą.

  • 14. Data: 2011-05-25 10:52:53
    Od: Robson <r...@...pl>

    > błąd odczytać, nie usuwać. Poza tym, wytłumacz proszę, dlaczego miałbym
    > zamieniać sondę na emulator po usunięciu LPG? Może ja nie wiem co piszę,

    OK, specjalnie przerobie to zdanie:
    Usuń instalację LPG albo załóż emulator sondy lambda albo się
    przyzwyczaj.
    Jaśniej? Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2011-05-25 10:54:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tak, zgadza się. Co do interpretacji jorgnąłem się jakiś czas po
    > wysłaniu re. Wybaczcie, za moich czasów na maturze nie wymagano czytania
    > ze zrozumieniem, a tym bardziej multirozumieniem.

    W czasach SMSow coraz trudniej zrozumieć troszkę bardziej złożone zdanie....